luni

26 februarie, 2024

2 august, 2022

În paralel cu electrificarea mărcilor sale, Volkswagen își dezvoltă motoarele cu ardere internă pentru a face față durității standardelor de emisii Euro 7 pe care Comisia Europeană este pe cale să le impună din 2025.

Standardele Euro 7 au nivelul maxime de emisii atât de reduse încât producătorii auto le consideră „moartea motoarelor cu ardere internă”.

Volkswagen a lansat o nouă serie de motoare cu ardere internă, TSI evo2, care sunt proiectate pentru folosirea biocomponentelor (componente „fabricate din surse regenerabile de energie”), ceea ce „va asigura că (motoarele) sunt pregătite să respecte viitoarele cerințe”, potrivit unui comunicat al companiei.


Motoarele respective „sunt potrivite și pentru diferite nivele de hibridizare, cu sisteme de până la 200 kW în conceptul plug in”. Volkswagen își propune ca 70% din vânzările sale să fie de modele electrice până în 2030.

Lupta pentru supraviețuirea motorizării clasice

În paralel cu electrificarea, Volkswagen vor fi îmbunătățite, „din două motive:

  • întâi – pentru că astfel vor putea respecta standardele globale de emisii (poluante) precum Euro 7;
  • în al doilea rând – modelele pe combustie internă ale Volkswagen  sunt populare pe multe piețe, mai ales acolo unde mobilitatea electrică se dezvoltă încet din cauza lipsurilor infrastructurii de încărcare” – spune compania.

„Normele Euro 7, din orizontul 2025, pot fi atinse de către producătorii de automobile doar prin perspectiva unei hibridizări a grupului moto-propulsor. Valorile din normele de poluare nu mai pot fi atinse doar prin metodele clasice de filtrare/recirculare/tratare a gazelor de evacuare”, a explicat pentru CursDeGuvernare profesorul dr. ing. Bogdan Ovidiu Varga de la Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca, încă de la anunțarea standardelor Euro 7.

Pe de altă parte, motorizarea TSI evo2 dispune și de tehnologii inovatoare de eficiență energetică, dintre care se remarcă sistemul de management al funcționării cilindrilor, care permite ca doi dintre aceștia să nu fie folosiți la viteze și încărcări scăzute sau medii, după cum explică Volkswagen.


***

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: