vineri

19 aprilie, 2024

17 noiembrie, 2021

Primăria Oradea va construi cu fonduri europene un al doilea incubator de afaceri, centrul ”Cresc Oradea Mare”. Acesta va găzdui firme din domeniul creativ, precum dezvoltare de software pentru design, creaţie, animaţie etc.

Incubatorul de afaceri va fi realizat în clădirea reabilitată a unui fost spital de neurologie, cu fonduri europene de 12 milioane de lei, prin Programul Operaţional Regional (POR).

Lucrările vor începe la sfârşitul lunii noiembrie, durata de execuţie fiind de 18 luni, iar valoarea contractului este de 11.974.433,27 lei fără TVA.


Finanţarea investiţiei este asigurată din fonduri europene, prin Programul Operaţional Regional 2014-2020 – Axa prioritară:

2 Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici şi mijlocii, Prioritatea de investiţii

2.1B Incubatoare de afaceri.

Incubatorul de afaceri va fi amenajat într-o clădire cu o suprafaţă utilă de 2.200 mp, aflată în proprietatea Municipiului Oradea.


În urma reabilitării clădirii,centrul va avea în total 15 birouri pentru start-up-uri, 30 spaţii de lucru în open space, 6 ateliere – spaţii suport pentru firmele incubate, săli de evenimente şi training.

La demisolul clădirii se vor amenaja: două birouri pentru incubare, şase ateliere – spaţii suport pentru firmele incubate, sală de şedinţe, sala serverelor (necesară pentru infrastructura IT a incubatorului), grupuri sanitare, depozite, punct termic.

La parter au fost prevăzute şase birouri pentru incubare, două birouri administrative, un loc de luat masa (bufet + oficiu de preparare), o sală de training modulară (capacitate maximă 49 de locuri), grupuri sanitare şi depozit.

La etaj au fost prevăzute şapte birouri pentru incubare şi un open space de aproximativ 180 mp pentru rezidenţi (în aripa dreaptă), o sală de evenimente/şedinţe modulară cu o capacitate maximă de 120 locuri şi grupuri sanitare.

Pentru amenajarea incubatorului s-au prevăzut dotări minime pentru buna desfăşurare a activităţilor rezidenţilor. Astfel, s-a propus achiziţionarea de mobilier, echipamente IT, infrastructura pentru monitorizarea clădirii, acces pe bază de cartele şi dotarea atelierelor cu echipamente specifice activităţilor din domeniul creativ.

Proiectul este implementat de Primăria municipiului Oradea, prin Direcţia de Management Proiecte cu Finanţare Internaţională.

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Cu câteva luni înaintea de alegerile europarlamentare, sondajele arată că

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: