duminică

21 aprilie, 2024

1 iulie, 2022

Platforma Meta (Facebook) va reduce angajările cu până 40%, de la 10.000 de noi ingineri recrutați, până la 6.000 – 7.000, iar Mark Zuckerberg și-a avertizat angajații că trebuie să se pregătească pentru o recesiune „adâncă”.

 „Dacă ar fi să pariez, aș spune că aceasta ar putea fi una dintre cele mai grave scăderi pe care le-am văzut în istoria recentă”, le-a spus Mark Zuckerberg lucrătorilor în sesiunea săptămânală de întrebări și răspunsuri cu angajați, potrivit Reuters.

Mai mult, în companie vor rămâne neocupate anumite posturi, ca răspuns la uzura personalului, care nu poate îndeplini obiective mai agresive. „În realitate, probabil că există o grămadă de oameni care nu ar trebui să mai fie în companie”, a spus Mark Zuckerberg.


„Potrivit cu speranța mea de a avea obiective mai agresive și de a crește puțin temperatura, cred că unii dintre voi ar putea decide că acest loc nu este pentru ei. Auto-selectarea este ok pentru mine”, a adăugat fondatorul Facebook.

Vremuri grele pentru Meta și social media, în general

Compania de social media și tehnologie se pregătește pentru o a doua jumătate a anului mai slabă, confruntându-se cu presiunile macroeconomice și cu problemele afacerii cu reclamele, potrivit unui memoriu intern văzut de Reuters joi.

Compania trebuie „să decidă prioritățile mai nemilos”, pregătindu-se pentru „vremuri serioase și un vânt contrar aprig. Trebuie să ne descurcăm impecabil într-un mediu de creștere mai lentă, în care echipele nu ar trebui să se aștepte la fluxuri mari de noi ingineri și de bugete, a scris Chris Cox, directorul de produse, în memoriul apărut pe forumul de discuții intern al companiei înainte de sesiunea de întrebări și răspunsuri.

Companiile din domeniul tehnologiei și-au redus ambițiile în așteptarea unei posibile recesiuni în SUA, dar scăderea prețului acțiunilor la Meta a fost mai severă decât la concurenții Apple și Google.


Cea mai mare companie de social media din lume și-a pierdut aproximativ jumătate din valoarea de piață în acest an, după ce Meta a raportat după primul declin trimestrial al numărului de utilizatori activi zilnici ai aplicaței sale emblematice, Facebook.

Decizia de austeritate vine într-un moment dificil, care coincide cu doi pivoți strategici majori: unul care vizează remodelarea produselor de social media pentru a învinge concurența videoclipurilor scurte TikTok; celălalt este un pariu scump pe termen lung: tehnologie de realitate augmentată și virtuală.

***

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Acest text se adresează în primul rând tinerilor, adică celor

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: