marți

7 mai, 2024

17 februarie, 2022

Odată cu achiziționarea pachetului majoritar de 54% din acţiunile Telekom Romania Communications, Orange România a realizat anul trecut o cifră de afaceri consolidată de 1,235 miliarde de euro, scrie News.ro

”În România, trimestrul al patrulea a fost marcat de finalizarea tranzacţiei prin care Orange România a achiziţionat pachetul majoritar de 54% din acţiunile operatorului de servicii fixe Telekom Romania Communications.

 Tranzacţia, prin care s-a achiziţionat o bază de clienţi cu servicii convergente fix-mobil şi o infrastructură de reţea fixă, accelerează strategia Orange de a fi prima alegere a clienţilor pentru servicii convergente în România. În intervalul octombrie – decembrie, Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată în valoare de 430 de milioane de euro, având o creştere organică de 3% faţă de T4 2020. Ea a fost generată de veniturile din servicii, ca urmare a măririi bazei de clienţi”, anunţă compania.


Cifra de afaceri consolidată pentru 2021 este de 1,235 miliarde de euro, având o creştere organică de 4% faţă de 2020, iar contribuţia Telekom Romania Communications este consolidată doar la T4.

 La 31 decembrie 2021, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 10,6 milioane de clienţi, servicii fixe în bandă largă către 1,4 milioane de clienţi, iar servicii de televiziune prin cablu şi satelit către 1,5 milioane de clienţi.

De-a lungul anului trecut, Orange s-a extins cu reţeaua 4G într-un total de 254 localităţi, în timp ce reţeaua 4G+ s-a extins în 1637 localităţi. Pe parcursul T4 2021, mii de locuitori din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G, procentul de acoperire fiind de 98,31% din populaţie, în timp ce 366 de noi localităţi din mediul urban şi rural s-au bucurat de avantajele reţelei 4G+. În ceea ce priveşte reţeaua 5G, aceasta este disponibilă astăzi clienţilor din 17 oraşe.

Măsurătorile independente efectuate de ANCOM în prima jumătate a anului 2021, prin Netograf.ro, au arătat că Orange are cele mai bune viteze pentru internet fix şi mobil din România.


 În 2021, veniturile totale din servicii B2B au înregistrat o creştere semnificativă faţă de anul 2020. Cea mai dinamică zonă IT&C în 2021 a fost cea de Cloud, unde creşterea a fost de 25% faţă de anul anterior.

La nivelul T4, a fost remarcată o creştere a serviciilor mobile ca soluţie de comunicare la distanţă pentru companii. În luna noiembrie 2021, Orange Business Services a anunţat soluţia de internet fix la viteze de 10 Gbps pentru companiile din Bucureşti şi Constanţa.

La finalul lui 2021, Orange Money avea 300.000 de clienţi, în creştere cu 15% faţă de finalul anului 2020. Anul trecut, Orange Money a lansat primul său card de credit, un produs caracterizat de clienţi ca având una dintre cele mai competitive oferte din piaţă, atribut confirmat şi de o triplare a vânzărilor în T4 2021 faţă de T3 2021.

În al patrulea trimestru din 2021, nivelul de utilizare a serviciului My Orange pentru tranzacţii procesate digital, tranzacţii de reîncărcare şi plată crescând cu peste 25% faţă de perioada similară a anului anterior.

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Retragerea doctorului Cîrstoiu din cursa pentru primăria Capitalei arată nu

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: