luni

6 mai, 2024

5 decembrie, 2022

Managerii de logistică din SUA se pregătesc pentru întârzieri în livrarea de mărfuri din China la începutul lunii ianuarie, ca urmare a anulării deplasărilor navelor de containere și a amânării exporturilor de către transportatorii oceanici, transmite CNBC.

Transportatorii au implementat o strategie activă de gestionare a capacității, suspendând parțial serviciile pentru a echilibra oferta cu cererea.

„Scăderea neîntreruptă a tarifelor de transport de containere din Asia, cauzată de o scădere a cererii, constrânge transportatorii oceanici să anuleze mai multe călătorii decât oricând înainte, deoarece utilizarea navelor atinge noi minime”, a explicat Joe Monaghan, CEO al Worldwide Logistics Group.


Comenzile industriale din SUA în China au scăzut cu 40%, potrivit celor mai recente date CNBC Supply Chain Heat Map. Ca urmare a scăderii comenzilor, Worldwide Logistics a precizat că se așteaptă ca fabricile chineze să închidă cu două săptămâni mai devreme decât de obicei pentru Anul Nou Chinezesc. Ajunul Anului Nou Chinezesc cade pe 21 ianuarie anul viitor. Cele șapte zile după sărbătoare sunt considerate sărbătoare națională.

„Mulți dintre producători vor închide la începutul lunii ianuarie pentru sărbători, mult mai devreme decât anul trecut”, a spus Monaghan.

Scăderea cererii și creșterea capacității de transport maritim au dus la scăderea prețurilor

Firma de transport maritim global cu sediul în Asia HLS a avertizat clienții despre climatul de afaceri al transportului oceanic. ″Se pare că este un moment foarte prost pentru industria de transport maritim. Ne confruntăm cu o combinație de cerere în scădere și supracapacitate”, a avertizat compania.

Analiștii HLS prevăd o scădere suplimentară cu 2,5% a volumelor de containere și o creștere cu aproape 5-6% a capacității în 2023, care va continua să aibă un impact negativ asupra tarifelor de transport în 2023.


„Piața transporturilor de containere va fi complicată și de incertitudinea economică, preocupările geopolitice și, de asemenea, concurența din ce în ce mai aprinsă”, au mai precizat specialiștii HLS.

Prin urmare, prețurile de transport au scăzut semnificativ față de maximele atinse în contextul blocajelor din timpul pandemiei.

Importurile americane din China s-au prăbușit în octombrie la cel mai scăzut nivel din ultimele 20 de luni.

Creșterea recentă a blocajelor din cauza Covid-19 continuă să afecteze operațiunile de producție și să întârzie producția de marfă. Există, de asemenea, obstacole locale de acces pentru transportul între provincii și orașele, în principal legate de cerințele de testare a șoferilor de camion, capacitatea de transport fiind afectată în mare măsură.

***

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Retragerea doctorului Cîrstoiu din cursa pentru primăria Capitalei arată nu

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: