sâmbătă

25 iunie, 2022

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

5 aprilie, 2022

Carrefour oferă 200 de posturi de lucrător comercial universal pentru refugiații ucraineni, posturi care  nu presupun cunoaşterea limbilor română sau engleză, scrie News.ro

”Carrefour România anunţă demersuri pentru integrarea persoanelor ucrainene pe piaţa muncii, prin crearea unui număr de 200 de posturi de lucrător comercial universal în reţeaua sa naţională de magazine în format hypermarket, supermarket şi Supeco, însemnând aproximativ 260 de unităţi. Posturile şi responsabilităţile aferente sunt detaliate pe site-ul Carrefour, la secţiunea Cariere, cât şi pe site-ul OLX şi nu presupun cunoaşterea limbii române sau a limbii engleze”, anunţă compania.

Facilităţile oferite de Carrefour România includ asigurare medicală privată, tichete de masă, cupoane de Paşti şi Crăciun, ajutor de transport, prime de vacanţă şi fidelitate şi, nu în ultimul rând, cursuri de formare şi dezvoltare.


Carrefour România a donat către Fundaţia FARA și Crucea Roşie Română  270 de tone de alimente încă din prima săptămână de conflict.

„În primele zile de război, ne-am mobilizat cu toţii, companii, persoane şi autorităţi, pentru a susţine persoanele dislocate din Ucraina. Este important acum să rămânem concentraţi pe ceea ce contează şi să continuăm eforturile de a ne sprijini vecinii, demonstrând că empatia şi grija faţă de celălalt reprezintă valori stabile şi nu emoţii trecătoare.

Îți mulțumim că citești cursdeguvernare.
Abonează-te la newsletter aici.

Pasul următor este, din punctul nostru de vedere, integrarea pe piaţa muncii a celor care doresc să rămână în ţară, în paralel cu asistenţa umanitară a celor care au nevoie”, a declarat Alina Gamauf, HR, Corporate Affairs & CSR Director Carrefour România.

Prin programul Banca de Alimente, derulat în parteneriat cu Crucea Roşie Română, compania direcţionează alimentele greu perisabile donate de clienţi în staţiile speciale de colectare din 41 de hypermarketuri către populaţia ucraineană.


Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

articole categorie

Citește și:

Consumatorii români aveau, la nivelul anului 2021, o paritate a puterii de cumpărare de 55,5% din media europeană, procent identic cu cel din 2020, cel mai redus de...

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: