13 noiembrie, 2022

Circa 560 de mii de clienți eMAG au comandat de Black Friday produse cu o valoare totală de 644 de milioane de lei (130 de milioane de euro), cu 35 de milioane de lei mai mult decât anul trecut.

La evenimentul din acest an au participat și 9.560 de selleri eMAG Marketplace.

Compania a raportat și o creștere semnificativă a clienților care au optat pentru plata în rate, folosind bugetul disponibil în contul eMAG/My Wallet sau plata în rate cu cardul. Numărul celor care au folosit opțiunea de a plăti în rate a crescut cu 43% față de anul trecut, iar 90% dintre ei au apelat la bugetul din contul eMAG/My Wallet.


Oamenii au pus mai multe produse în coșul de cumpărături, iar fiecare comandă a conținut, în medie, 4,1 produse, și a avut valoarea de 1.170 de lei. Comenzile plasate de clienții Genius, abonamentul cu livrare gratuită și alte beneficii în patru aplicații de comerț online – eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful – au cuprins, în medie, 6 articole și au avut valoarea de 1.359 de lei.

Categoriile de produse care au stârnit cel mai mare interes au fost: articole de băcănie, băuturi, jucării și articole pentru copii, produse de îngrijire personală, mobilă și articole pentru casă sau electronice și electrocasnice. Dintre categoriile speciale, disponibile doar de Black Friday, carnea de porc, voucherele de reducere pentru bilete de avion Tarom, pachetele turistice și serviciile medicale au fost de interes pentru clienții eMAG.

„Rezultatele zilei de ieri confirmă forța comerțului online de a răspunde așteptărilor clienților chiar și după pandemie. De Black Friday, peste jumătate de milion de români au făcut cumpărături de pe eMAG, unde au descoperit un uriaș mall digital de unde au cumpărat peste 2,2 milioane de produse de la aproape 10.000 de comercianți care vând pe Marketplace. Interesul enorm se datorează ofertelor foarte bune și extrem de diverse, care arată că în online găsești produse pentru fiecare buzunar și că este loc pentru toți,” a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Mai bine de jumătate dintre comenzile totale, adică 51,8%, au fost plasate la easybox, iar 40.000 de colete au ajuns deja din seara zilei de Black Friday în locker, mulțumită productivității crescute realizate cu ajutorul automatizărilor de 43 de milioane de euro inaugurate în depozitul de la Joița.


75% dintre comenzi vor fi livrate în primele cinci zile după Black Friday, infrastructura logistică fiind pregătită să asigure livrarea completă a tuturor comenzilor până pe 25 noiembrie.

Top categorii de produse comandate

  • Băuturi, băcănie și petshop: 380.366
  • Jucării și articole pentru copii: 364.139
  • Parfumuri, îngrijire personală și cosmetice: 276.772 
  • Mobilier și produse pentru casă: 204.135
  • Electrocasnice mari și mici: 165.194
  • Bricolaj, grădină și auto: 142.544
  • Telefoane, tablete și gadgeturi: 138.813
  • Laptopuri, IT, birotică și papetărie: 128.049
  • Televizoare, audio- video, gaming, cărți: 119.159  
  • Fashion și sport: 102.801

***

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Victoria lui Donald Trump nu e doar cea pentru postul

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: