miercuri

28 februarie, 2024

7 noiembrie, 2022

eMAG estimează pentru campania de Black Friday vânzări de 639 milioane de lei, cu 30 de milioane de lei mai mult decât anul trecut. Retailerul online a pregătit pentru 11 noiembrie de Black Friday, 1,5 milioane de oferte, cu reduceri de 360 de milioane de lei, iar 69% dintre produsele ofertate vor fi la cel mai mic preț din 2022.

Vânzările eMAG în ziua de Black Friday reprezintă vânzările magazinului în decursul unei luni normale, ceea ce înseamnă aproximativ 7-8% din vânzările anuale.

Ce oferte are eMAG în oferta de Black Friday 2022

  • 160.000 de electrocasnice mici  
  • 60.000 de televizoare 
  • 205.000 de smartphone-uri și gadget-uri 
  • 40.000 de laptopuri 
  • 60.000 de frigidere și mașini de spălat 
  • 350.000 de produse fashion  
  • 1,5 milioane de scutece 
  • 150.000 de jocuri și jucării 
  • 300.000 de produse pentru casă și grădină 
  • 60 de tone de cafea 
  • 120.000 de sticle cu băuturi alcoolice

Produse speciale de Black Friday

  •  24.000 de nopți de cazare;
  • mașini, velier și motocicletă în valoare de peste 7,5 milioane de euro; 
  • 10 kg de aur;
  • 58 de tone de carne de porc;
  • servicii medicale- abonamente, screening și analize;
  • 2.500 de vouchere cu reducere de 50% la bilete de avion oferite de TAROM;
  • ceasuri și bijuterii de lux.

Potrivit unui studiu prezentat de Tudor Manea, CEO eMAG, 93% dintre români știu ce este Black Friday, iar bugetul aproximativ pe care românii îl vor cheltui în această zi este de 2500 lei, în următoarele procente:

  • produse electrocasnice mici: 39,1%
  • televizoare: 33,5%
  • telefoane mobile: 22,6%
  • haine: 22,4%
  • frigidere 20,7%

Pentru ziua cu cele mai multe reduceri din an, eMAG susține că a investit peste 4,3 milioane de euro în servere și servicii de tip cloud și în chatbot-ul său virtual, Dana. 

Investiții de 43 milioane de euro în depozitele de la Joița: 432 roboți și 10 km de bandă automatizată

Anul acesta de Black Friday, eMAG va livra din centrul său logistic, de la Joița (Giurgiu), în care a investit peste 43 de milioane de euro în roboți și tehnologie de ultimă generație.

Potrivit lui Iulian Stanciu, președinte executiv eMAG, în cele două depozite lucrează 1.500 de angajați, iar investițiile în automatizare (roboți, hardware și software) nu au condus la reducerea personalului.

“Nu roboții vor dicta ce fac oamenii, întrucât salariații cresc la un nivel mai înalt de calificare, doar că avem o productivitate mult mai bună”, a spus Iulian Stanciu (foto).


La cele două depozite de la Joița, sunt 432 de roboți de tip shuttle și 10 kilometri de bandă automatizată pe care circula produsele sortate.

Totodată, compania a achiziționat un robot special de picking, de la Knapp (Austria), parte a unui program pilot, care ar putea fi extins în anii următori.

Reprezentanții companiei au estimat că în primele trei zile vor fi livrate 300.000 – 350.000 de comenzi, iar și 75% dintre comenzi vor fi expediate în primele cinci zile de după 11 noiembrie. În București, eMAG estimează că aproape 40.000 de colete vor ajunge la easybox în seara de vineri, 11 noiembrie.

De Black Friday, eMAG oferă patru vouchere în valoare de 25 de lei în cele patru aplicații de ecommerce, eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful celor care cumpără un abonament Genius între 7 și 13 noiembrie. 

***

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

(Textul de mai jos e preluarea integrală a editorialului de

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: