luni

29 aprilie, 2024

12 noiembrie, 2022

În primele zece ore de la startul Black Friday, ziua cu cele mai multe reduceri din an, clienții eMAG au comandat peste 1,8 milioane produse dintr-o gamă variată de categorii, față de 1,6 milioane anul trecut, în același interval, compania raportând și o creștere de 35% a vânzărilor în rate.

eMAG a raportat un număr de 450 de mii de clienți în primele zece ore de la startul Black Friday, comanda medie fiind de 1.160 de lei. Numărul de plăți online cu cardul a ajuns la 62,7% din total, iar partenerii eMAG Marketplace au vândut jumătate de milion de produse, în creștere cu 20% față de anul trecut.

Românii au profitat pe parcursul zilei de oferte foarte bune și au plasat comenzi în valoare de peste 521 milioane de lei, cu 30 de milioane de lei mai mult comparativ cu ediția anterioară.


74% dintre comenzile plasate până la ora 17:00 au fost efectuate cu livrare la easybox, în orașele în care serviciul disponibil. Mai bine de 75% dintre comenzi vor fi livrate în primele cinci zile după Black Friday.

„Interesul crescut și rezultatele de până acum confirmă tendințele anului – oamenii preferă comerțul online pentru că prețurile sunt mai bune, iar ofertele mai numeroase. Iar Black Friday rămâne cel mai așteptat moment de shopping din an, pentru care clienții alocă un buget semnificativ pentru lucrurile de care au nevoie. Am văzut anul acesta că oamenii au fost mult mai hotărâți și au știut clar ce au nevoie și au comandat, în medie, peste patru produse”, a spus Tudor Manea, CEO eMAG.

Cea mai mare comandă de până acum a fost în valoare de 11.815 de lei și cuprinde 144  de produse, din categoriile electrocasnice mici, îngrijire casă, îngrijire personală, cosmetice, băcănie, fashion și sport.

Secunda de aur s-a produs la ora 7:24,06 când au fost înregistrate vânzări de 211.500 de lei.


Vânzările pe categorii:

  • Laptopuri, IT, birotică și papetărie: 102.000
  • TV, audio-video, gaming și cărți: 93.000
  • Electrocasnice mici și mari: 138.000
  • Telefoane, tablete și gadget-uri: 108.000
  • Jucării și articole pentru copii: 311.000
  • Fashion și sport: 75.000
  • Mobilă și casă: 153.000
  • Parfumuri, îngrijire personală și cosmetice: 211.000
  • Băuturi, băcănie și petshop: 326.000
  • Bricolaj, grădină și auto: 106.000

Vânzările în rate au înregistrat o creștere de 35% față de anul trecut, aproape 90% fiind dată de sumele disponibile în contul eMAG/My Wallet.

***

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Retragerea doctorului Cîrstoiu din cursa pentru primăria Capitalei arată nu

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: