joi

15 august, 2024

28 aprilie, 2022

Visual Fan, deţinătoarea brandului Allview, a realizat anul trecut un profit net de 8,4 milioane de lei și o cifră de afaceri de peste 121 milioane de lei, scrie News.ro.

”Compania Visual Fan a reuşit o creştere a cifrei de afaceri cu aproape 17% în 2021, faţă de anul anterior (de la 103 milioane lei la peste 121 milioane lei), şi o majorare a profitului net cu peste 20%, faţă de 2020 (de la 7 milioane de lei la 8,4 milioane de lei)”, anunţă compania.

La nivel de estimări ale bugetului consolidat previzionat pe 2022 (include bugetele societăţilor din grup în funcţie de procentul deţinut în fiecare dintre acestea: Intervision Trading, Headlight Solutions şi Visual EV Distribution), compania Visual Fan mizează pe creşterea cifrei de afaceri cu aproximativ 13% faţă de valoarea înregistrată la finele lui 2021 (137 milioane lei faţă de 121 milioane lei) şi majorarea profitului net estimat cu aproximativ 15% faţă de valoarea realizată în 2021 (9,6 milioane lei faţă de 8,4 milioane lei).  


Grupul Visual Fan va integra anul acesta un nou concept pentru dezvoltarea business-ului într-un mod sustenabil, prin strategia „By-Green” – primul proiect în această direcţie este Allview ERA Health.

Strategia „By-Green” reprezintă un întreg concept care priveşte activitatea de ansamblu a companiei şi integrează multiple proiecte cu impact asupra naturii şi mediului înconjurător (reducerea risipei alimentare, încurajarea consumului de alimente locale, utilizarea energiei verzi, eliminarea consumului de combustibili fosili). 

”Aplicaţia Allview ERA Health, prelansată în prima parte a acestui an, stă la baza demersului de a intra pe piaţa serviciilor destinate nutriţiei şi sănătăţii. Aceasta se diferenţiază în piaţă prin capacitatea de educare a utilizatorilor în termeni personalizaţi şi transformarea unui comportament alimentar obişnuit într-un stil de viaţă sănătos şi responsabil, ceea ce conduce la creşterea calităţii vieţii consumatorilor.

Aplicaţia este foarte uşor de utilizat: doar după simpla cântărire cu cântarul corporal Allview ERA Scale, clienţii pot obţine propriul asistent personal de nutriţie, care oferă numeroase reţete personalizate în funcţie de necesarul de vitamine şi minerale, pe lângă macronutrienţi. Toate aceste sugestii şi recomandări au ca scop final îmbunătăţirea stilului de viaţă, deprinderi alimentare sănătoase pe termen lung, prevenţie în vederea reducerii diverselor afecţiuni cronice, precum şi eliminarea risipei alimentare”, anunţă compania.


În plus, aplicaţia se poate utiliza şi prin introducerea manuală a datelor compoziţiei corporale, însă pentru o acurateţe mai mare se recomandă utilizarea cântarului corporal Allview ERA Scale. Anul acesta, brandul Allview plănuieşte să lanseze noi proiecte integrate în strategia „By-Green”.

Visual Fan este listată la Bursa de Valori București, sub simbolul bursier ALW, are capital integral românesc, deţine brandul Allview şi produce telefoane mobile inteligente, sisteme Smart Home, tablete, laptopuri şi alte gadgeturi.

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

România continuă să accelereze consumul – ca factor esențial de

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: