vineri

19 aprilie, 2024

23 iulie, 2022

Twitter a învinuit, vineri, conflictul juridic cu Elon Musc, pentru parafarea tranzacției de preluare de 44 de miliarde de dolari, precum și scăderea pieței de publicitate online pentru rezultatele financiare sub așteptări din trimestrul al doilea (T2), transmite Reuters.

Veniturile din publicitate au crescut în T2 cu doar 2% față de T2 2021, până la 1,08 miliarde de dolari, sub așteptările investitorilor de pe Wall Street, de 1,22 miliarde de dolari.

Veniturile totale, care includ și veniturile din abonamente, au fost de 1,18 miliarde de dolari, față de 1,19 miliarde de dolari în aceeași perioadă a anului anterior. Analiștii se așteptau la 1,32 miliarde de dolari.


Rezultatele survin în contextul în care Twitter l-a dat în judecată pe Elon Musk pentru că a renunțat la oferta sa de cumpărare în valoare de 44 de miliarde de dolari. Compania se pregătește acum pentru o confruntare legală care va începe în octombrie. Incertitudinea privind finalizarea acordului a afectat vânzările de publicitate și a provocat haos în interiorul companiei.

„Twitter se află acum într-o poziție care nu este de invidiat, de a-i convinge pe agenții de publicitate că afacerea sa publicitară este solidă, indiferent de modul în care se termină lupta în instanță cu Musk, iar câștigurile sale din trimestrul al doilea arată că platforma are de muncit mult pentru acest obiectiv”, a comentat Jasmine. Enberg, analist la firma de cercetare Insider Intelligence.

Twitter a anunțat o pierdere netă de 270 de milioane de dolari în T2, sau 35 de cenți pe acțiune, față de un profit de 65,6 milioane de dolari sau 8 cenți pe acțiune, cu un an înainte.

Utilizatorii activi zilnici monetizabili, un indicator urmărit îndeaproape de investitori deoarece măsoară utilizatorii care văd publicitate pe Twitter, au crescut cu 16%, până la 237,8 milioane, dar au ratat așteptările analiștilor de 238,7 milioane.


Compania cu sediul în San Francisco a declarat că utilizatorii robot sau spam au reprezentat mai puțin de 5% dintre conturile existente, aceeași cifră pe care o repetă din 2013.

Elon Musk a invocat proporția de conturi false drept motiv pentru denunțarea acordului de cumpărare, acuzând Twitter că a ascuns informații despre numărul real de astfel de conturi.

***

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Cu câteva luni înaintea de alegerile europarlamentare, sondajele arată că

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: