duminică

5 mai, 2024

20 august, 2022

Ministerul Proiectelor Europene (MIPE) a lansat procedura de achiziție a serviciilor de promovare a celor 12 rute turistice și culturale prin programul „România atractivă”, din cadrul PNRR. Costul total se ridică la 10,05 milioane de euro fără TVA.

Anunțul MIPE din Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP) spune că prestatorii interesaţi pot să depună oferte în termen de 30 de zile calendaristice”, potrivit unui comunicat MIPE

Câștigătorul licitației va trebui să respecte durata de finalizare a contractului de servicii, care „este de 45 de luni, dar nu mai târziu de 30 iunie 2026”.


MIPE mai spune că „pentru promovarea celor 12 rute turistice/culturale se va încheia un singur contract pentru toate obiectivele de la nivel naţional, prin desfăşurarea unei proceduri de achiziţie publică deschisă a serviciilor de:

  • digitalizare a valorilor aferente fiecăreia dintre cele 12 rute cultural/turistice,
  • marcare şi semnalizare a rutei/obiectivelor incluse în cadrul fiecărei rute turistice/ culturale,
  • creare a unei oferte culturale integrate şi
  • promovare a rutelor atât online, cât şi offline la nivel naţional şi internaţional”.

Care sunt cele 12 rute turistice pe care Guvernul le vrea promovate

Rutele alese de guvern sunt:

  • Ruta castelelor, care include aproximativ 30 de obiective;
  • Ruta curiilor din Transilvania, 25 de obiective;
  • Ruta culelor, 15 obiective;
  • Traseul gastronomiei tradiționale românești, 30 de obiective;
  • Ruta bisericilor fortificate, 20 de obiective;
  • Ruta bisericilor de lemn, 30 de obiective;
  • Ruta mănăstirilor din zona Moldovei, 30 de obiective;
  • Ruta Sfântul Ladislau pe teritoriul României, 20 de obiective;
  • Ruta castrelor romane, 20 de obiective;
  • Ruta cetăților, 30 de obiective;
  • Refacerea peisajului cultural din Delta Dunării în vederea creșterii atractivității zonei, 36 de obiective;
  • Ruta satelor cu arhitectură tradițională, 20 de obiective.

Rutele alese sunt, practic, prioritățile turistice ale României, iar numele platformei de promovare, „România atractivă”, va fi marcă înregistrată la OSIM.

Investiția în promovarea celor 12 rute turistice/culturale este inclusă Componenta 11 – Turism și Cultură a Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR).


***

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Retragerea doctorului Cîrstoiu din cursa pentru primăria Capitalei arată nu

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: