joi

18 aprilie, 2024

28 aprilie, 2022

Toate proiectele de autostradă din Moldova sunt întârziate, constată Adrian Covăsnianu, fost secretar de stat al Iaşului la Ministerul Transporturilor până anul trecut.

Astfel, în ciuda finanţării generoase (3,6 miliarde de euro prin PNRR), a celor patru coridoare europene stabilite pe aici şi a prezenţei investiţiilor în Planul Investiţional 2020-2030, întârzierile pe fiecare tronson sau segment de drum este de până la 8 luni pe A7, respectiv 6 luni pe Autostrada Unirii. Nici drumul expres Tişiţa-Albiţa nu stă mai bine: 8 luni de când studiu de fezabilitate este suspendat.

„Întârzierile sunt de la minim 3 luni (A7 Bacău-Paşcani) până la situaţia catastrofală de pe drumurile expres Tişiţa-Albiţa şi Suceava-Siret unde întârzierile contorizează 8 luni de zile”, încadrează Covăsnianu limitele abaterilor de la termenele stabilite.


Cele trei loturi ale segmentului Bacău-Paşcani, de exemplu, riscă să piardă finanţarea prin PNRR pentru că licitaţia pentru execuţie încă nu a demarat. Amintim că A7, Autostrada Moldova, are promisă finanţarea prin PNRR de la Ploieşti până la Paşcani.

Citește întreg materialul pe Ziarul de Iași.


Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

2 răspunsuri

  1. Cred ca avem degeaba PM un ofiter de Armata.

    In nicio institutie a Statului nu s-a dat jos Armata din pod!
    Peste tot: timpul trece, leafa merge, noi cu drag muncim!

    Autostrazile vor fi pentru alta generatie!
    Iar Grindeanu e o piesa de decor!
    ☹☹☹

  2. Parca numai autostrazile din Moldova?
    Numai in apropiere sa vedeti ca doua Drumuri expes ce duc la Podul Braila au fost uitate!

    Focsani-Braila si Buzau-Braila.

    Grindeanu nici nu a auzit de ele .

    iar CNA8R e in moarte clinica!
    Spre desfiintarea necesara!

    Despre varianta ocolitoare la Autostrada Valea Prahovei, adica Campina -Sacele ( 28 km din DJ 101 I) s-a aşternut uitarea si praful!
    Compania Nationala de Investitii, pompos numita, nu e nici Nationala nici de Investitii!
    Este un loc cald pentru clientii politici incompetenti care nici nu stiu pe unde ar trebui amplasat santierul!
    Iar Consiliile Judetene Brasov si Prahova ,responsabile , sunt pline de impostori si şpăgari!
    ☹☹☹

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

2 răspunsuri

  1. Cred ca avem degeaba PM un ofiter de Armata.

    In nicio institutie a Statului nu s-a dat jos Armata din pod!
    Peste tot: timpul trece, leafa merge, noi cu drag muncim!

    Autostrazile vor fi pentru alta generatie!
    Iar Grindeanu e o piesa de decor!
    ☹☹☹

  2. Parca numai autostrazile din Moldova?
    Numai in apropiere sa vedeti ca doua Drumuri expes ce duc la Podul Braila au fost uitate!

    Focsani-Braila si Buzau-Braila.

    Grindeanu nici nu a auzit de ele .

    iar CNA8R e in moarte clinica!
    Spre desfiintarea necesara!

    Despre varianta ocolitoare la Autostrada Valea Prahovei, adica Campina -Sacele ( 28 km din DJ 101 I) s-a aşternut uitarea si praful!
    Compania Nationala de Investitii, pompos numita, nu e nici Nationala nici de Investitii!
    Este un loc cald pentru clientii politici incompetenti care nici nu stiu pe unde ar trebui amplasat santierul!
    Iar Consiliile Judetene Brasov si Prahova ,responsabile , sunt pline de impostori si şpăgari!
    ☹☹☹

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Cu câteva luni înaintea de alegerile europarlamentare, sondajele arată că

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: