sâmbătă

18 mai, 2024

2 decembrie, 2021

Primăria Timișoara scoate la concurs 22 de posturi în diferite domenii: arhitecţi, economişti, ingineri, peisagişti, IT-işti, specialişti în turism, resurse umane sau comunicare, scrie News.ro

Primarul Dominic Fritz susţine că „are mare nevoie de oameni bine pregătiţi, în toate domeniile, pentru a mişca lucrurile înainte” și că, la Primăria Timişoara, se organizează „concursuri pe bune”, întrucât modul „corupt şi defectuos” de management al resurselor umane a îndepărtat „foarte mulţi oameni de valoare de o carieră de funcţionar public”.

„Neîncrederea şi chiar suspiciunea cu care sunt privite concursurile de angajare în administraţie, nu doar la Timişoara, ci peste tot în România, este rezultatul anilor în care sistemul de pile şi relaţii a funcţionat. Concursul de angajare la stat, doar o formalitate, dacă cunoşti pe cine trebuie.


Modul acesta corupt şi defectuos de management al resurselor umane a îndepărtat foarte mulţi oameni de valoare de o carieră de funcţionar public”, a afirmat, joi, într-o postare pe Facebook, Dominic Fritz.

„La Primăria Municipiului Timişoara schimbăm modul de a face lucrurile şi organizăm concursuri pe bune, în care să avem o competiţie reală şi cei mai buni să fie angajaţi.

Am scos la concurs 22 de posturi pentru profesionişti din diferite domenii: arhitecţi, economişti, ingineri, peisagişti, IT-işti, specialişti în turism, resurse umane sau comunicare. Avem o mare nevoie de oameni bine pregătiţi, în toate domeniile, pentru a mişca lucrurile înainte.

Căutăm profesionişti cu experienţă, dar şi tineri absolvenţi de facultate. Pe lângă probarea competenţelor profesionale şi testarea cunoştinţelor din legislaţie, toţi candidaţii trebuie să treacă probe care să ateste că ştiu limbi străine şi că au competenţe în domeniul tehnologiei informaţiei”, a precizat primarul Dominic Fritz.


Dosarele pentru angajare se depun până pe 21 decembrie, iar candidații trebuie să aibă studii superioare și diferite grade de vechime: 8 sunt de grad profesional superior (vechime: minimum 7 ani), 6 sunt de grad profesional principal (vechime: minimum 5 ani) și 8 sunt de grad profesional asistent (vechime: minimum 1 an). Toate posturile sunt pe durată nedeterminată, cu program de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Retragerea doctorului Cîrstoiu din cursa pentru primăria Capitalei arată nu

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: