miercuri

29 iunie, 2022

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

22 mai, 2021

Compania Fisker Inc cu sediul în Los Angeles, Statele Unite, a anunţat că va furniza papei Francisc, anul viitor, primul automobil electric, dotat cu acoperiş solar şi mochetă produsă din sticle de plastic colectate din ocean şi reciclate.

Fisker va asigura vehiculul său sport Ocean, în totalitate electric, pentru a fi utilizat de papă, acesta fiind prevăzut cu o cupolă retractabilă transparentă şi materiale sustenabile la interior, potrivit Reuters, citată de Agerpres.

(Citiți și: „Papa Francisc îi îndeamnă pe ziariști să meargă pe teren pentru a nu fi manipulați de rețelele sociale și de agențiile de presă”)


Cofondatorii Henrik Fisker, fost designer pentru producătorul britanic de maşini de lux Aston Martin, şi dr. Geeta Gupta-Fisker s-au întâlnit cu liderul Bisericii Romano-Catolice din Vatican, a indicat compania.

”M-am inspirat după ce am citit că Papa Francisc acordă o mare atenţie mediului înconjurător şi impactului schimbărilor climatice asupra generaţiilor viitoare”, a declarat Henrik Fisker, citat într-un comunicat.

Cât costă un papamobil electric

Producţia SUV-ului electric Ocean este planificată să înceapă în noiembrie anul viitor, prin intermediul unui contract cu producătorul Magna International Inc în Europa.

Start-up-ul nu a dezvăluit costul vehiculului modificat destinat papei, însă preţul modelului Ocean al Fisker începe de la 37.499 dolari în Statele Unite şi 32.000 de euro (39.152 dolari) în Germania.

Îți mulțumim că citești cursdeguvernare.
Abonează-te la newsletter aici.

Anul trecut, papa Francisc a primit un sedan Toyota Mirai alimentat cu hidrogen, special conceput pentru a-i asigura mobilitatea.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

articole categorie

Citește și:

Consumatorii români aveau, la nivelul anului 2021, o paritate a puterii de cumpărare de 55,5% din media europeană, procent identic cu cel din 2020, cel mai redus de...

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: