miercuri

29 iunie, 2022

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

14 martie, 2019

Un tren de marfă cu 20 de vagoane atașate a deraiat joi între staţiile Zam şi Câmpuri Surduc, din judeţul Hunedoara. Este al cincilea astfel de incident ce are loc în două săptămâni. Câte un boghiu de la cinci vagoane au sărit de pe șină, a explicat CFR, într-un comunicat.

Trenul aparţine operatorului privat DB Cargo Rail România şi circula în tranzit pe relaţia Curtici – Giurgiu Nord.

Cauzele accidentului feroviar vor fi stabilite de comisia de anchetă.


Peste 70% din kilometrii de linie ferată existenți trebuie refăcuți urgent, fiind scadenți la reparații capitale, conform unui raport al Ministerului Transporturilor.

(Citiți și: ”Liviu Dragnea: Nu se fac drumuri deși există bani, pentru că procurorii și birocrații pun piedici”)

Fostul ministru al Transporturilor Lucian Șova declara înainte de a părăsi postul că anual se deteriorează aproximativ 320 de km de cale ferată, din care se repară doar 5%.

Pentru anul acesta, autoritățile au promis modernizarea a 170 de kilometri de cale ferată pe Coridorul IV Paneuropean, între Sighișoara și Coşlariu și Coşlariu – Simeria. Însă, este nevoie de mult mai mult.

Celelalte trenuri deraiate în ultimele două săptămâni

Îți mulțumim că citești cursdeguvernare.
Abonează-te la newsletter aici.

Trei incidente, pe 2 martie:

  • locomotiva trenului internațional care circulă pe relația Brașov-Budapesta a deraiat din cauza unui boghiu în zona comunei Săvârșin, din județul Arad. Trenul abia ieșise din gară, așa că nu avea viteză. CFR a trimis autocare pentru transportarea călătorilor la Arad.
  • din cauza putrezirii traverselor care susţin şinele, locomotiva unui tren de pasageri a deraiat între staţiile Augustin şi Racoş, în județul Brașov
  •  în București, în zona Gării de Nord, în jurul orei 17.00 a deraiat locomotiva unui tren ce urma să plece la Timișoara.

Pe 8 martie, un vagon din compunerea unui tren pe relaţia Sighetu Marmaţiei – Dej Călători, a deraiat la intrare în staţia Coşbuc.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

citește și

lasă un comentariu

Un răspuns

  1. Este bine. Toti viseaza numai autostrazi de parca toata lumea are masina. Romanul a uitat ca exista odata CFR-ul, a uitat ca exista infrastructura de cale ferata care doar trebuia intretinuta. Transportul pe calea ferata ete si mai ieftin, mai putin poluant si se adreseaza tuturor, nu doar celor cu masini.Asa ca azi, dragilor, nu aveti nici autostrazi la care tot visati si nu veti avea nici cai ferate pentru ca s-a degradat. Original romaneste.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

toate comentariile

Un răspuns

  1. Este bine. Toti viseaza numai autostrazi de parca toata lumea are masina. Romanul a uitat ca exista odata CFR-ul, a uitat ca exista infrastructura de cale ferata care doar trebuia intretinuta. Transportul pe calea ferata ete si mai ieftin, mai putin poluant si se adreseaza tuturor, nu doar celor cu masini.Asa ca azi, dragilor, nu aveti nici autostrazi la care tot visati si nu veti avea nici cai ferate pentru ca s-a degradat. Original romaneste.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

articole categorie

Citește și:

Consumatorii români aveau, la nivelul anului 2021, o paritate a puterii de cumpărare de 55,5% din media europeană, procent identic cu cel din 2020, cel mai redus de...

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: