marți

23 aprilie, 2024

26 februarie, 2018

FOTO: Editura Publica

Mediul de afaceri din România s-a perfecţionat în procesul distrugerii creative: întreruperea activităţii unei companii şi transferul afacerii pe numele altei firme au devenit un sport naţional”, scrie analistul Iancu Guda în prefaţa cărţii sale,  „De ce eşuează companiile? 10 greşeli şi 100 de soluţii”recent apărută la Editura Publica.

Este doar unul din fenomenele analizate într-o carte scrisă într-un limbaj simplu și pe înțelesul tuturor, o sinteză a experienței de 10 ani a autorului şi un demers menit să transforme eșecul altora într-o curbă a învățării pentru fiecare cititor.

Cartea documentează cele mai comune 10 greșeli ale companiilor active din România, care au intrat în insolvență în ultimii 10 ani.


Iancu Guda este un analist speclializat în managementul riscului de credit, tot mai activ în spaţiul public și gata să sprijine jurnalismul economic profesionist.

Recomandările de la finalul fiecărui capitol se constituie într-un ghid de bune practici pentru dezvoltarea sănătoasă a propriei companii sau pentru monitorizarea consultativă a partenerilor de afaceri.

Autorul (FOTO) a întâlnit peste 1 000 de antreprenori din toate domeniile de activitate, a analizat declarațiile financiare pentru aproape 100 000 de companii care au intrat în insolvență și a susținut cursuri de finanțe corporative pentru aproximativ 1 000 de profesioniști din toate industriile.

„Probabil cea mai bună carte de afaceri pentru un român, din care se pot extrage răspunsuri pragmatice despre ce nu a mers bine și despre ce a excelat în activitatea companiilor din România”, spune Lucian Anghel, președintele Bursei de Valori București (BVB).


„Prin substanța ştiintifică și prin argumentația practică, este o carte care nu ar trebui să lipsească din pregătirea oricărui student, antreprenor, executiv sau decident public”, crede Ion Anghel, profesor la Academia de Studii Economice.

„Datorită a două elemente esențiale (abordarea extrem de practică și experiența autorului), această carte are ingredientele necesare pentru a deveni un ghid al celor mai bune practici în afaceri”, adaugă Eugen Anicescu, CEO Coface Romania, unde lucrează, de altfel, și Iancu Guda.

Autorul este şi preşedintele Asociaţiei Analiştilor Financiar-Bancari din România (AAFBR).

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Cu câteva luni înaintea de alegerile europarlamentare, sondajele arată că

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: