duminică

5 mai, 2024

25 aprilie, 2024

Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, anunță lansarea în București a unui hub de tehnologie – AD/01 – unde cel puțin 250 de specialiști în domeniul tehnologic vor dezvolta inovații în experiența și serviciile oferite clienților pentru brandurile europene care fac parte din grupul olandezo – belgian.

AD/01 va juca un rol esențial în consolidarea grupului Ahold Delhaize, ca parte a ecosistemului digital, de date și tehnologie.

Echipele din noul hub tehnologic vor fi implicate într-o gamă largă de proiecte, de la dezvoltare web și aplicații, până la suport și inițiere de proiecte strategice în domeniile eCommerce, Infra, Data, Loyalty, Core Retail și nu numai.

(Citește și: Bosch a finalizat extinderea Centrului de Inginerie de la Cluj – investiție de 21,2 mil. euro)


„Toate brandurile noastre locale au o singură misiune și promisiune în fața clienților: să ofere cea mai bună experiență la cumpărături. De aceea, și noi ne concentrăm toate eforturile în zona de tehnologie, astfel încât să oferim experiențe digitale impecabile, fie că este vorba despre zonele din magazinele noastre sau despre tot ce avem dincolo de magazine. Pe măsură ce nevoile clienților noștri evoluează, apar noi provocări, motiv pentru care lansăm acum AD/01. Acest hub tehnologic va reuni cei mai buni specialiști din domeniul IT&C pentru a dezvolta inovații care servesc consumatorilor de astăzi și de mâine, pentru toate brandurile noastre europene. Astfel, am ales să investim mai departe pe piața din România, unde avem deja o prezență solidă prin brandul nostru local, Mega Image”, a spus Wouter Kolk, CEO Ahold Delhaize Europa & Indonezia.

În următorii ani, echipa se va extinde cu 250 de profesioniști.

(Citește și: BMW Group va înființa un centru de soluții IT pentru business la Cluj-Napoca – se așteaptă mii de angajări)

Mega Image așteaptă analiza Consiliul Concurenței privind preluarea rețelei Profi

La finalul lunii octombrie a anului trecut, proprietarul Mega Image a anunțat că a cumpărat rețeaua Profi Rom Food, într-o tranzacție de 1,3 miliarde de euro. Achiziția înseamnă dublarea businessului Ahold Delhaize pe piața din România, unde operează 975 de magazine sub brandurile Mega Image și Shop&Go, cu preponderență în zonele urbane, având în vedere că Profi deține peste 1.600 de magazine, fiind cea mai extinsă rețea prezentă pe piața locală.

În ultimul an financiar, compania a generat vânzări de 2,5 miliarde de euro. Tranzacția este supusă acordului autorităților de reglementare și se estimează că va fi finalizată în cursul acestui an.


****

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Retragerea doctorului Cîrstoiu din cursa pentru primăria Capitalei arată nu

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: