miercuri

29 iunie, 2022

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

5 august, 2013

Grupul Grampet – GFR, care a câștigat licitația pentru privatizarea CFR Marfă, acuză luni atacuri din partea unui grup de interese economice și mediatice, care vrea să ”deraieze” achiziționarea transportatorului feroviar de stat.

”Dacă unele dintre atacurile la care am fost supuşi ar putea fi puse pe seama unor informaţii incomplete sau eronate, este din ce în mai clar că grupul de companii Grampet – GFR este ţinta unui atac coordonat din partea unei grupări de interese economice şi mediatice care îşi propune atât decredibilizarea companiei noastre, cat şi deraierea privatizării CFR Marfă, printr‐o campanie agresivă de dezinformare, prin articole lansate «pe surse», prin bloguri şi site‐uri obscure, susţinută constant de un post de televiziune care încearcă să‐şi acopere propriile probleme financiare”, se arată într-un comunicat al Grampet-GFR.

Grup Feroviar Român reacționază astfel la o informație publicată de un site și preluată de unele televiziuni de știri, potrivit căreia grupul ar avea conturile blocate de Fisc, încă de la finalul lunii iunie.


În context, Grampet-GFR subliniază că nu are datorii fiscale și se află în stare de bonitate, negociind deja cu creditori de top la nivel internațional.

”Precizăm că nu avem probleme de bonitate, ci, din contră, ne aflăm în discuţii avansate cu instituţii financiare internaţionale care se află în top 5 mondial, în vederea finanţării pentru CFR Marfă”, se mai arată în comunicat.

Compania mai susține că are ”achitate la zi toate impozitele şi taxele datorate bugetului de stat, iar GFR-Grampet nu are vreo restricţie impusă asupra conturilor”, și că ”acționarul principal Gruia Stoica (foto) nu face obiectul niciunui dosar penal aflat în derulare”.

În data de 20 iunie, Grup Feroviar Român a fost declarată câştigătoare a licitației pentru cumpărarea unui pachet de 51% din acțiunile companiei CFR Marfă.

Îți mulțumim că citești cursdeguvernare.
Abonează-te la newsletter aici.

Preţul oferit de GFR este de circa 202 milioane de euro şi ar urma să fie achitat integral.

În plus, GFR şi-a asumat investiţii de aproximativ 900 milioane de lei în CFR Marfă.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

articole categorie

Citește și:

Consumatorii români aveau, la nivelul anului 2021, o paritate a puterii de cumpărare de 55,5% din media europeană, procent identic cu cel din 2020, cel mai redus de...

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: