17 aprilie, 2022

Mai multe poze format A4 cu frumusețile patriei, agățate pe o perdea – așa a arătat standul oficial de promovare a României la Târgul Internațional de Turism “The Travel & Adventure Show” din New York.

O fotografie cu promotorii oficiali ai României la New York, în fața perdelei, a apucat să se viralizeze pe internet înainte să fie ștearsă de pe pagina de facebook a Consulatului general al României la New York.

Între timp, Ministerul Turismului a emis, duminică, un comunicat în care explică de ce a ales „amenajarea oferită de organizatorului târgului” și că 90% dintre cei 200 de expozanți ar fi ales aceeași soluție: „decor format din pânză de culoare neagră, amplasată pe pereții despărțitori și pe mese, și afișaj de țară”. Amenajarea standard ar fi „specifică manifestării expoziționale din New York de mai bine de 20 de ani”.


„Acest tip de amenajare a fost întâlnită și la edițiile anterioare, iar ministerul a plătit anul acesta suma de 7.990 dolari”, spune comunicatul ministerului.

În urmă cu un an, ministrul economiei de atunci intenționa să înlocuiască granturile pentru participarea la târguri externe cu reduceri de impozite pentru firmele participante.

A fost „cel mai important semnal pentru potențialii turiști americani”

Ministerul Antreprenoriatului și Turismului a aalocat fonduri în valoare de 14,7 milioane de lei pentru participarea și marketingul aferent participării la 17 târguri de turism din care 15 internaționale,  în 2022.

Ministerul este foarte mulțumit de cum a decurs participarea României la târgul de la New York și recunoaște că a lăsat treaba în seama firmelor din industrie, despre care, comunicatul nu spune, totuși, nimic.


„Prezența țării noastre la târgul de turism din New York a reprezentat cel mai important semnal pentru potențialii turiști americani că România este o destinație turistică sigură și ospitalieră, cu precădere în actualul context geopolitic, dar și după doi ani de luptă împotriva virusului SARS-CoV-2”, spune comunicatul Ministerului.

Mai mult, Ministerul susține că „la stand au fost oferite informații relevante pentru a atrage vizitatori spre România, aceștia arătând respect pentru solidaritatea oferită refugiaților ucraineni și totodată, fiind curioși de atracțiile locale, cu scopul de a-și organiza vacanțele viitoare”.

Standul în cauză va fi fiind una din ideile nutrite la Consiliul de Brand Turistic Național, înființat prin ordin de ministru în februarie.

***

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Victoria lui Donald Trump nu e doar cea pentru postul

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: