marți

28 iunie, 2022

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

5 octombrie, 2020

Perspectivele industriei aeronautice s-au deteriorat în această toamnă din cauza creșterii infectărilor cu coronavirus. Cele 15.000 de concedieri planificate astă vară de Grupul Airbus la nivel global devin pragul minim, potrivit lui Michael Schoellhorn, directorul de operaţiuni al grupului.

Cum traficul aerian este mult sub nivelurile normale din cauza restricțiilor și a temerilor călătorilor, liniile aeriene își amână achizițiile de noi avioane, potrivit Reuters.

Cele 15.000 de locuri de muncă pe cale de eliminare reprezintă deja peste 11% din totalul personalului Airbus la nivel global (135.000).

(Citiți și: „Airbus restructurează 15.000 de locuri de muncă”)


Sindicatele se tem că managementul corporației va decide închiderea în întregime a unor uzine, care lucrau sub capacitate deja dinainte de pandemie, dar Michael Schoellhorn a exclus o asemenea decizie, cel puțin pentru Germania, potrivit interviului acordat Handelsblatt, citat de Reuters.

„Nu văd un asemenea risc pentru locațiile din Germania, în acest moment”, a declarat directorul de la Airbus.

Îți mulțumim că citești cursdeguvernare.
Abonează-te la newsletter aici.

Directorul general (CEO) Guillaume Faury spunea luna trecută că Airbus va încerca să-şi reducă costurile fără a recurge la concedieri forţate, dar nu putea garanta că ele nu vor avea loc.

Airbus este unul dintre cei doi giganți aeronautici globali, alături de rivalul său american Boeing. Airbus a avut venituri de 70 de miliarde de euro în 2019. Airbus produce avioane de pasageri, cu 100 până la mai mult de 600 de locuri, ca și elicoptere, aeronave-cisternă, avioane de luptă, de transport.


Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

articole categorie

Citește și:

Consumatorii români aveau, la nivelul anului 2021, o paritate a puterii de cumpărare de 55,5% din media europeană, procent identic cu cel din 2020, cel mai redus de...

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: