joi

25 aprilie, 2024

23 iulie, 2017



Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

4 răspunsuri

  1. I.1.Consiliul pentru IMM-uri recurge la enormitati procedurale, pentru a opri ceeace este la fel de neoprit ca si o farfurie zburatoare de niste avioane de agrement.Urmare a vidului bugetar care sa umple gaurile „cresterii nivelului de trai” in lipsa unui proiect de reindustrializare (care sa-l indestuleze spre gloria sociala a P.S.Democrat), impozitarea contractelor part-time la fel ca a celor normale, este una fortuita.Neavind ce sa mai impoziteze fara a incalca regulile sancrosante ale capitalismului, iata ca guvernul a descoperit ca salariatii part-time trebuie protejati ca vechime in munca pentru pensie, cit si in zona asigurarilor sociale.
    Ce ar fi de facut aici de catre avocatul poporului sau de decis de catre C. Constitutionala este dincolo de un raspuns economic-social asteptat de antreprenori.
    2.Proprietarii si administratorii averii nationale sau straine din Romania se comporta ca niste infirmi economici, cersind masuri imposibile, de la o clasa politica si guvern incapabili de a administra DEZVOLTAREA/CRESTEREA economica, care sa sustina firescul proces de crestere a nivelului de trai, prin crearea conditiilor de aparitie masiva de noi intreprinderi si locuri de munca industriale!
    Blocarea antreprenoriatului si organizatiilor sale reprezentative in „proiectul milogelii” catre guverne la un deceniu de la integrare, denota lipsa de viziune si maturitate in „administrarea” problemelor sale, printr-o dezvoltare institutionala proprie, care sa construiasca linia de decizie si comportament, pe baza proiectelor economice proprii, de reconstructie industriala si economica.

  2. II.1.Antreprenoriatul roman si strain, format din sutele de mii de reprezentanti (mari si mici), trebuie sa se organizeze intr-un Consiliu National Reprezentativ al antreprenorilor, care sa INSTITUTIONALIZEZE inventarierea propriilor probleme si sa desfasoare o cercetare economica fundamentala pentru a construi proiecte de dezvoltare economica nationala (care sint si de interse propriu), numind in aceasta structura TEHNOCRATI lipsiti de interese personale, spre a nu fi la mina politicilor sau guvernului prin afacerile proprii.
    Sutele de mii de antreprenori pot sustine usor o astfel de structura, cotizind 10 lei pe luna, care sa actioneze la fel ca un SINDICAT al oamenilor de afaceri, promovind/impunind prin studii si expertize economice/sociale si financiare eliminarea masurilor perdante pentru ei si drept urmare si pentru economie.Lucrarile de „economie aplicata” create de NUCLEUL DE Cercetare Economica al A.R.Nationale care sa justifice/sustina cererile asociatiilor antreprenoriale prin adresarea la Guvern, Parlament, prin conferintele de presa si pina la solicitarea ajutorului UE contra ineptiilor legislative nu vor mai putea fi tatate ca „plingrile” si „milogelile” periodice fata de acestea.
    2.Crearea nucleului stiintific va fi de natura sa prelucreze si prezinte noutatile si tehnicile noi si eficiente de initiere si realizare a afacerilor.In lipsa acestora ANTREPRENORIATUL roman nu va ptea iesi niciodata din primitivismul (antreprenorial) actual, din imposibilitatea de a trece la o FAZA SUPEROARA, pe care a constatat-o analiza firmei COFACE (anul trecut), ca blocanta a insasi dezvoltarii economice si industriale a Romaniei!
    3.Nu exista o alta cale de a obliga guvernul si clasa politica la promovarea unor politici economice si sociale pro-active, „dezvoltatoare economic si social”, daca asociatiile antreprenoriale ramin la infinit fara initiativa economica si programatica proprie.Ramase la mina unui guvern care in lipsa lor nu are viziune, proiecte si nici o rezerva pentru initiative sociale sau in caz de criza – afara de HAIDUCIA fiscala, antreprenorii se vor confrunta vesnic (si fara modul institutional si tehnici adecvate de raspuns) cu masuri financiare si fiscale luate peste noapte, care rastoarna orice PLAN DE AFACERI si sanse de succes economic in Romania!

  3. III.Daca Asociatia Reprezentativa National (A.R.N. a asociatiilor antreprenoriale) ar exista, daca ea ar avea Nucleul de Analiza si Cercetare Economica care sa fi realizat o analiza/expertiza nationala privind pierderile de activitate si locuri de munca part-time in urma ordonantei de impozitare criticate si ar fi oferit in „compensare” un proiect de reindustrializare direct Guvernului, situatia ar fi cu totul alta…
    (Nu prea inteleg nici ce legatura exista si de ce ar putea fi contestata aceasta masura pe motivul „afectarii dreptului de proprietate”, cind este o masura de impozitare in care Guvernul dispune de drepturi asimilabile celor de guvernare.)

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

4 răspunsuri

  1. I.1.Consiliul pentru IMM-uri recurge la enormitati procedurale, pentru a opri ceeace este la fel de neoprit ca si o farfurie zburatoare de niste avioane de agrement.Urmare a vidului bugetar care sa umple gaurile „cresterii nivelului de trai” in lipsa unui proiect de reindustrializare (care sa-l indestuleze spre gloria sociala a P.S.Democrat), impozitarea contractelor part-time la fel ca a celor normale, este una fortuita.Neavind ce sa mai impoziteze fara a incalca regulile sancrosante ale capitalismului, iata ca guvernul a descoperit ca salariatii part-time trebuie protejati ca vechime in munca pentru pensie, cit si in zona asigurarilor sociale.
    Ce ar fi de facut aici de catre avocatul poporului sau de decis de catre C. Constitutionala este dincolo de un raspuns economic-social asteptat de antreprenori.
    2.Proprietarii si administratorii averii nationale sau straine din Romania se comporta ca niste infirmi economici, cersind masuri imposibile, de la o clasa politica si guvern incapabili de a administra DEZVOLTAREA/CRESTEREA economica, care sa sustina firescul proces de crestere a nivelului de trai, prin crearea conditiilor de aparitie masiva de noi intreprinderi si locuri de munca industriale!
    Blocarea antreprenoriatului si organizatiilor sale reprezentative in „proiectul milogelii” catre guverne la un deceniu de la integrare, denota lipsa de viziune si maturitate in „administrarea” problemelor sale, printr-o dezvoltare institutionala proprie, care sa construiasca linia de decizie si comportament, pe baza proiectelor economice proprii, de reconstructie industriala si economica.

  2. II.1.Antreprenoriatul roman si strain, format din sutele de mii de reprezentanti (mari si mici), trebuie sa se organizeze intr-un Consiliu National Reprezentativ al antreprenorilor, care sa INSTITUTIONALIZEZE inventarierea propriilor probleme si sa desfasoare o cercetare economica fundamentala pentru a construi proiecte de dezvoltare economica nationala (care sint si de interse propriu), numind in aceasta structura TEHNOCRATI lipsiti de interese personale, spre a nu fi la mina politicilor sau guvernului prin afacerile proprii.
    Sutele de mii de antreprenori pot sustine usor o astfel de structura, cotizind 10 lei pe luna, care sa actioneze la fel ca un SINDICAT al oamenilor de afaceri, promovind/impunind prin studii si expertize economice/sociale si financiare eliminarea masurilor perdante pentru ei si drept urmare si pentru economie.Lucrarile de „economie aplicata” create de NUCLEUL DE Cercetare Economica al A.R.Nationale care sa justifice/sustina cererile asociatiilor antreprenoriale prin adresarea la Guvern, Parlament, prin conferintele de presa si pina la solicitarea ajutorului UE contra ineptiilor legislative nu vor mai putea fi tatate ca „plingrile” si „milogelile” periodice fata de acestea.
    2.Crearea nucleului stiintific va fi de natura sa prelucreze si prezinte noutatile si tehnicile noi si eficiente de initiere si realizare a afacerilor.In lipsa acestora ANTREPRENORIATUL roman nu va ptea iesi niciodata din primitivismul (antreprenorial) actual, din imposibilitatea de a trece la o FAZA SUPEROARA, pe care a constatat-o analiza firmei COFACE (anul trecut), ca blocanta a insasi dezvoltarii economice si industriale a Romaniei!
    3.Nu exista o alta cale de a obliga guvernul si clasa politica la promovarea unor politici economice si sociale pro-active, „dezvoltatoare economic si social”, daca asociatiile antreprenoriale ramin la infinit fara initiativa economica si programatica proprie.Ramase la mina unui guvern care in lipsa lor nu are viziune, proiecte si nici o rezerva pentru initiative sociale sau in caz de criza – afara de HAIDUCIA fiscala, antreprenorii se vor confrunta vesnic (si fara modul institutional si tehnici adecvate de raspuns) cu masuri financiare si fiscale luate peste noapte, care rastoarna orice PLAN DE AFACERI si sanse de succes economic in Romania!

  3. III.Daca Asociatia Reprezentativa National (A.R.N. a asociatiilor antreprenoriale) ar exista, daca ea ar avea Nucleul de Analiza si Cercetare Economica care sa fi realizat o analiza/expertiza nationala privind pierderile de activitate si locuri de munca part-time in urma ordonantei de impozitare criticate si ar fi oferit in „compensare” un proiect de reindustrializare direct Guvernului, situatia ar fi cu totul alta…
    (Nu prea inteleg nici ce legatura exista si de ce ar putea fi contestata aceasta masura pe motivul „afectarii dreptului de proprietate”, cind este o masura de impozitare in care Guvernul dispune de drepturi asimilabile celor de guvernare.)

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Cu câteva luni înaintea de alegerile europarlamentare, sondajele arată că

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: