marți

16 iulie, 2024

8 mai, 2023

Comunicator Media a lansat luni, cu sprijinul JTI România, campania educațională pentru aruncarea responsabilă a deșeurilor „Vorbește corect, trăiește curat!”.

Mesajul campaniei va fi difuzat timp de o lună pe posturile de radio Kiss FM, Magic FM, Național FM și Rock FM, precum și online pe hotnews.ro, profit.ro, financialintelligence.ro și Amosnews.ro.

„Printr-un îndemn aparent simplu, campania își propune să capteze o audiență cât mai largă. Sperăm ca tonul pe care-l folosește actorul Mihai Mălaimare să amuze publicul, iar mesajul să-l pună pe gânduri.


Dacă folosești corect forma și sensul cuvintelor, ceea ce spui e mai ușor de înțeles și reușim să comunicăm în mod real. Iar a „trăi curat” cred că înseamnă să acorzi atenție faptelor, gesturilor, oricât de nesemnificative ar părea, să nu arunci gunoiul pe fereastră, să aplici regulile de bun simț și să te respecți pe tine și pe ceilalți.

Încercați să vorbiți corect și să trăiți curat!”, a explicat Alexandru Lupu, directorul Comunicator Media, referindu-se la conceptul demersului.

Gilda Lazăr: ”Un efort de întoarcere de la formă la fond”

„Lecția de gramatică e un efort de întoarcere de la formă la fond, la comunicare și gesturi zilnice mai pline de înțelesuri. În ultima vreme, crearea de conținut fără substanță sau vorbitul fără a spune nimic merg mână în mână cu nerespectarea regulilor gramaticale. Iar între cum vorbim și cum trăim poate exista o echivalență – vorbim curat și cu sens, trăim la fel.

Această campanie educațională a pornit de la o cerință a Directivei plasticelor de unică folosință, dar se încadrează foarte bine în proiectele și programele susținute de JTI. Din 1993, când JTI a intrat pe piața din România, suntem parte a societății și ne implicăm constant și consecvent în rezolvarea problemelor reale. Îi ajutăm pe cei care au într-adevăr nevoie, susținem proiecte educaționale și programe culturale de anvergură, suntem parteneri ai autorităților în combaterea contrabandei cu țigarete.


Dorim ca și în anii următorii să continuăm dezvoltarea afacerii într-un mod sustenabil, să investim, să fim în topul angajatorilor și să fim implicați în viața comunității”, precizează Gilda Lazăr, Director Corporate Affairs & Communications JTI Romania, Moldova și Bulgaria.

JTI, prima companie care a semnat un protocol cu ANAF pentru combaterea contrabandei

Directiva (UE) 2019/904 a Parlamentului European și a Consiliului, privind reducerea impactului anumitor produse din plastic asupra mediului, transpusă prin Ordonanța de Urgență 6/2021, prevede măsuri de sensibilizare în vederea stimulării unui comportament responsabil pentru aruncarea corespunzătoare a produselor ce conțin plastic.

JTI susține campanii publice de informare și cu privire la efectele negative ale contrabandei cu țigarete, începând din anul 2010, în parteneriat cu autoritățile de aplicare a legii. JTI a fost prima companie de tutun care a semnat un Protocol pentru combaterea contrabandei în anul 2005, mai întâi cu Agenția Națională de Administrare Fiscală, apoi cu Autoritatea Națională a Vămilor.

În 2023, JTI aniversează 30 de ani în România. Compania are circa 1.300 de angajați în fabrică, sediul central din București și în cele peste 30 de birouri de vânzări din toată țara.

***

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: