luni

5 decembrie, 2022

Just Business

O interfață între Economie și viața afacerilor

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

29 august, 2022

Preferința crescută pentru plățile digitale față de numerar schimbă modul în care clienții interacționează cu banii, cu implicații directe pentru companii. De la plăți fără numerar și cripto la NFT și cumpărături virtuale, plățile digitale au permis companiilor să ajungă la clienți în moduri inedite, într-un context inedit marcat de efectele unei pandemii fără precedent în istoria modernă, potrivit Finance Digest.

Datorită evoluției comportamentului de cumpărături al consumatorilor, rata de adoptare a plăților alternative continuă să se miște ”cu viteza luminii”, iar comercianții vor trebui în cele din urmă să se adapteze, pe măsură ce numerarul va deveni tot mai puțin folosit.

Plățile alternative extind posibilitățile de cumpărare ale consumatorilor. Mecanisme de tip ”Cumpărați acum. plătiți mai târziu” (BNPL) oferă clienților puterea de a plăti articole pe credit sau în rate fără dobândă. Potrivit unui raport recent, BNPL va ajunge o piață de 680 de miliarde de dolari la nivel mondial în 2025. Această opțiune de plată se adresează consumatorilor care doresc să își asume un angajament financiar scăzut în momentul achiziției și să onoreze datoria într-un moment mai oportun pentru finanțele personale.


Cele mai recente portofele electronice, cum ar fi Google și Apple Pay, alături de alte metode de plată digitale, răspund cererilor consumatorilor care vor să facă plăți contactless rapide și comode.

”Trecerea la o societate fără numerar și concentrarea pe date sugerează că retailerii nu vor avea succes dacă nu vor evolua în această direcție”, notează jurnaliștii străini.

Comerț fără numerar

Comercianții încep să combine diferite servicii pentru a satisface cererea de modalități noi și inovatoare de cumpărare. Acest concept, cunoscut și sub numele de Converged Commerce, transformă comerțul electronic și permite companiilor să reziste tendințelor în schimbare rapidă prin stratificarea ofertelor pentru a maximiza experiențele clienților pe mai multe canale, loialitatea și vânzările.

Un exemplu în acest sens sunt mesajele prin care clienților li se amintește că au ”uitat” ceva în coș sau prin care li se aplică reduceri personalizate, cu scopul de a personaliza experiența cumpărării.


Consumatorul de astăzi este obișnuit cu avantajele de a folosi atât canalele online, cât și cele offline pentru o experiență de cumpărături fără efort și avantajoasă din punct de vedere economic.

***

Etichete: , , ,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Portul Constanța are a doua cea mai mare creștere a cantității de mărfuri transferate în 2021, plus 26% față de anul pandemiei 2020, după cea a portului belgian...

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: