luni

13 mai, 2024

24 februarie, 2022

Veniturile totale ale Telekom Romania Mobile Communications au scăzut anul trecut cu 14,6% a față de 2020, la 386,8 milioane de euro, scrie News.ro.

”În 2021, veniturile totale ale companiei (inclusiv MVNO – mobile virtual network operator, n.r.) au ajuns la 386,8 milioane de euro, în scădere cu 14,6% faţă de întregul an 2020. Fluctuaţia a venit pe fondul separării de operaţiunile fixe şi de clienţii care aveau servicii convergente fix-mobil (FMC), dar şi din cauza pandemiei, care a limitat călătoriile pe glob.

Cu toate acestea, compania a reuşit să compenseze acest lucru la nivelul marjei, unde TKRM (Telekom Romania Mobile Communications) a reuşit să reducă în continuare costurile indirecte cu 2,8% faţă de anul precedent, datorită atenţiei acordate de companie creşterii eficienţei operaţionale şi financiare”, anunţă compania.


Telekom Romania Mobile Communications anunţă că, în ultimul trimestru al anului, numărul abonaţilor a crescut cu 5,3% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. La sfârşitul anului 2021, peste 1,735 milioane de abonaţi postpaid au utilizat serviciile Telekom Mobile. Numărul total de clienţi (postpaid şi prepaid) a ajuns la 3,69 milioane.

Segmentul preplătit este şi el în creştere de două trimestre. O dată cu stabilizarea de către companie a bazei totale de clienţi, venitul mediu pe utilizator (ARPU) a crescut şi el cu 2,4% faţă de anul 2020, dovedind că ofertele operatorului au un raport calitate-preţ atractiv.

În primul trimestru complet după separarea de operaţiunile fixe, profitul înainte de dobânzi, impozite, depreciere şi amortizare (EBITDA) a TKRM s-a situat la 10,4 milioane de euro, păstrând tendinţa de creştere de la an la an.

„Rezultatele din T4 arată că suntem bine poziţionaţi şi că avem toate premisele necesare pentru a ne continua strategia. Perioada octombrie-decembrie 2021 a fost primul trimestru complet după separarea de activitatea de fix şi rezultatele noastre sunt conform aşteptărilor.


Sunt încrezătoare că ofertele actuale destinate clienţilor şi disciplina legată de baza noastră de costuri vor da rezultate. Suntem aici pentru a le oferi clienţilor noştri servicii de telefonie mobilă aşa cum îşi doresc şi pentru a continua să ne îmbunătăţim, ca operator, pe toate planurile”, a declarat Dina Tsybulskaya (foto), CEO al Telekom Romania Mobile.

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Retragerea doctorului Cîrstoiu din cursa pentru primăria Capitalei arată nu

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: