sâmbătă

2 iulie, 2022

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

13 februarie, 2020

Producătorul de încălţăminte Clujana a ieşit din insolvenţă după doi ani de la deschiderea procedurii și, astfel, un brand cu o istorie de peste 100 de ani rămâne activ pe piață, a anunţat, joi, administratorul judiciar CITR.

În noiembrie 2019, veniturile provenite din vânzarea produselor Clujana au crescut cu 136% faţă de anul precedent, potrivit datelor CITR.

Pentru a ieşi din insolvenţă :

  • Clujana şi-a îmbunătăţit marja pentru comercializarea produselor – până atunci vândute sub media pieţei – iar profitul obţinut a fost utilizat pentru finanţarea activităţii curente şi creşterea producţiei.
  • Compania a redus ponderea serviciilor de tip lohn în cifra de afaceri, cooptând, în schimb, un designer pentru realizarea produselor sub brand propriu.
  • Planul de reorganizare a prevăzut relansarea atât prin dezvoltarea reţelei de distribuţie, cât şi prin diversificarea liniei de produse.
  • Din 2019, produsele din piele confecţionate de Clujana se adresează și nevoilor segmentului de clienţi cu vârste cuprinse între 25-40 de ani.

Produsele Clujana sunt vândute în 14 magazine partenere din România. Extinderea la nivel naţional a însemnat și deschiderea a patru noi showroom-uri şi un magazin online: al doilea show-room în Cluj-Napoca şi primele magazine din Sibiu, Oradea, Bistriţa.

Îți mulțumim că citești cursdeguvernare.
Abonează-te la newsletter aici.

„În domeniul nostru de activitate este dificil să rămâi competitiv. E nevoie fie să atragi investiţii constante, fie să consolidezi business-ul. După reintegrarea în economie ne concentrăm atenţia spre consolidare”, a declarat Florin Gliga, administrator special Clujana, citat într-un comunicat al CITR.

CITR, membră a Impetum Group, este liderul pieţei de insolvenţă din România încă din 2008. În  20 de ani a gestionat peste 1.000 de proiecte. CITR administrează anual un patrimoniu de peste 650 de milioane de euro şi distribuie anual mai mult de 300 de milioane de euro creditorilor.


Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

articole categorie

Citește și:

Consumatorii români aveau, la nivelul anului 2021, o paritate a puterii de cumpărare de 55,5% din media europeană, procent identic cu cel din 2020, cel mai redus de...

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: