luni

4 iulie, 2022

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

14 iulie, 2014

Tarom şi-a diminuat pierderile cu 44% anul trecut, comparativ cu 2012, până la 130,1 milioane lei (29,4 milioane euro), potrivit unui comunicat al companiei dat publicității luni.

În 2012, compania a înregistrat pierderi de 230,6 milioane lei, la o cifră de afaceri netă de 1,048 miliarde lei.

Compania a încheiat anul 2013 cu o reducere de 100 de milioane de lei a pierderilor (diminuare cu 44%), faţă de anul anterior.


„Tarom depune eforturi mari pentru a îndeplini principalul obiectiv al companiei, acela de a rentabiliza activitatea companiei, pe fondul unei competiţii extrem de dure atât din partea segmentului low-cost, cât şi din partea competitorilor de linie. Rezultatele noastre financiare s-au îmbunătăţit considerabil şi acest lucru ne motivează şi ne face încrezători că vom îndeplini obiectele comerciale şi financiare pe care ni le-am propus. Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor pasagerilor, ne-am diversificat serviciile la bord, am îmbunătăţit orarul de zbor cu rute şi frecvenţe noi”, a declarat directorul executiv al Tarom, Christian Heinzmann, citat în comunicat.

Reducerea pierderilor a fost cu 30% (56 milioane lei) faţă de cifra raportată în bugetul aprobat pentru 2013. Comparativ cu estimarea din planul de management (-143 milioane lei), rezultatul a fost mai bun cu 9% (13 milioane lei), mai arată comunicatul.

Îți mulțumim că citești cursdeguvernare.
Abonează-te la newsletter aici.

Începând cu anul trecut, Tarom a adaugat 10 destinaţii cu plecare din România: Bucureşti-Praga, Cluj-Praga, Bucureşti-Geneva, Bucureşti-Stockholm, Bucureşti-Moscova, Iaşi – Bologna, Iaşi-Milano (Bergamo), Iaşi – Torino şi Iaşi – Tel Aviv.

Compania Naţională de Transporturi Aeriene a României a fost înfiinţată în 1954 şi îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Ministerului Transporturilor.


Etichete: , ,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

articole categorie

Citește și:

Consumatorii români aveau, la nivelul anului 2021, o paritate a puterii de cumpărare de 55,5% din media europeană, procent identic cu cel din 2020, cel mai redus de...

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: