miercuri

19 ianuarie, 2022

Reuters: Șeful Continental anunță concedieri. Grupul are 20.000 de angajați în România

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

10 iunie, 2020

Producătorul german de componente auto Continental trebuie să micșoreze costurile cu sute de milioane de euro din cauza prăbușirii cererii pe fondul crizei coronavirus, una dintre măsurile probabile fiind disponibilizarea unor angajați, a declarat CEO-ul companiei, potrivit unei publicații germane citate de Reuters.

Continental deține șapte unități de producție și patru centre de inginerie în Timişoara, Sibiu, Carei, Nădab, Brașov și Iași. În total, grupul are în jur de 20.000 de angajați la nivel local, fiind cel mai mare producător de componente auto din România.

”Va fi foarte dureros, dar nu avem altă opțiune”, le-a transmis Elmar Degenhart, CEO-ul Continental, angajaților, într-o înregistrare distribuită intern, potrivit unor surse din cadrul companiei, citate de presa internațională.


”În acest moment nu putem da asigurări că vom păstra toate locurile de muncă. Probabilitatea că vom fi nevoiți să discutăm despre concedieri este foarte, foarte ridicată”, a explicat el.

Un purtător de cuvânt al companiei a refuzat să comenteze informațiile. Acesta a amintit declarațiile făcute de conducerea companiei, la martie, la prezentarea raportului anual, potrivit cărora vor avea în vedere reduceri semnificative ale costurilor, având în vedere evoluția pieței auto în primul trimestru.

Ulterior, industria auto germană a înregistrat un declin accentual, pe fondul măsurilor de siguranță publică impuse de autorități pentru prevenirea răspândirii pandemiei Covid-19. Vânzările de autoturisme din Europa s-au prăbușit cu 78% în aprilie.

În plus, măsurile de relansare economică anunțate de Guvernul cancelarului Angela Merkel vizează doar sprijinirea vânzărilor de mașini ”verzi”.

Îți mulțumim că citești cursdeguvernare.
Abonează-te la newsletter aici.

Potrivit presei germane, Elmar Degenhart le-ar fi spus angajaților că stimulul fiscal nu va ajuta industria auto, unul dintre cei mai mari exportatori ai Germaniei și un angajator important în multe state europene.

”Am renunțat să mai sperăm că pachete de stimulare vor fi eficiente și suficient de bune pentru a oferi un impuls pe termen scurt pieței auto. Nu putem aștepta niciun ajutor din partea politicienilor”, ar fi comentat șeful Continental.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

 ”Nu știm ce și unde vom fi atunci: dar timp de 25 de ani, această publicație trimestrială (format A4, peste 200 de pagini într-o realizare premium) va...

rrr