marți

28 iunie, 2022

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

4 decembrie, 2013

Dinamizarea activității EximBank pe segmentul susţinerii exportatorilor a fost recompensată în cadrul Galei ‘’Inițiativele Economice Strategice 2013’’, eveniment derulat în cadrul campaniei The Money Channel Susține Economia României.

„EximBank a făcut progrese evidente în direcția susținerii exportatorilor și vă pot spune că, în ultimii trei ani, valoarea medie anuală a exporturilor susţinute de bancă a ajuns la 1,4 miliarde de lei, faţă de o medie anuală de 300 de milioane de lei în perioada 2006 – 2008. La prima vedere, poate suma nu pare a fi semnificativă, însă cred că este important de reținut faptul că sprijinul EximBank a mers exclusiv către susținerea a exportatorilor locali. Pentru că știm cu toții, peste 70% din exportul României este realizat de companii cu capital majoritar străin, care sunt susținute financiar de companiile-mamă și care nu apelează la produse de finanțare sau garantare locale”, a spus Traian Halalai, președintele EximBank, la ceremonia de premiere.

El a adăugat că exportatorii rămân o prioritate strategică pentru EximBank, cu accent pe susținerea dezvoltării schimburilor comerciale extra-UE. ”Vreau să îi asigur pe exportatori că avem resursele necesare pentru o susținere accelerată a acestui segment important pentru economia românească. La doresc un an mai bun, cu speranţa că exportul românesc va continua să depășească toate previziunile, așa cum a făcut-o în ultimii ani”, a mai spus Traian Halalai, în cadrul Galei care a reunit peste 200 de personalități, de la manageri, antreprenori, investitori, până la reprezentanți ai administrației publice și ai vieții culturale.


EximBank a dezvoltat și oferă soluţii complexe şi integrate pentru exportatori sprijinind activitatea de export din faza de producţie, livrare şi până la încasarea contravalorii mărfurilor exportate, prin:

Finanțări (care acoperă cheltuielile pentru fabricarea produselor sau livrarea mărfurilor);

Garanţii de export (pentru mărfuri generale, pentru stimularea realizării de obiective complexe şi produse cu ciclu lung de fabricaţie);

Îți mulțumim că citești cursdeguvernare.
Abonează-te la newsletter aici.

Asigurarea creditelor de export pentru riscuri non-piață sau a creditului cumpărător;


Informaţii comerciale despre partenerii de afaceri.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

articole categorie

Citește și:

Consumatorii români aveau, la nivelul anului 2021, o paritate a puterii de cumpărare de 55,5% din media europeană, procent identic cu cel din 2020, cel mai redus de...

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: