Premieră în media române - 4 televiziuni au transmis, simultan, ”interviul” luat de Ion Cristoiu lui Sebastian Ghiță - CursDeGuvernare.ro
miercuri

20 octombrie, 2021

Premieră în media române – 4 televiziuni au transmis, simultan, ”interviul” luat de Ion Cristoiu lui Sebastian Ghiță

15 martie, 2018

Un interviu realizat în Serbia de către Ion Cristoiu, cu ajutorul lui Dan Andronic, a fost difuzat miercuri de 4 televiziuni simultan. Interlocutorul lui Ion Cristoiu a fost Sebastian Ghiță, pe numele căruia este emis un mandat european de arestare.

Televiziunile care au difuzat interviul realizat sub sigla EvZ au fost TVR 1, Antena 3, România TV și B1.


În cazul celor 3 televiziuni particulare- toate aliate actualei majorități parlamentare în lupta acesteia cu ”statul paralel”- este de înțeles disponibiliatea de a-i acorda spațiu de exprimare lui Sebastian Ghiță.

Singura explicație pentru care TVR- instituție publică- s-a raliat demersului este aceea că mesajele fugarului aveau nevoie de audiență, iar conducerea interimară a instituției a fost cumva convinsă că este în interesul publicului să audă pledoaria lui Sebastian Ghiță.

Foarte posibil, premiera se va repeta joi seară, când este anunțată difuzarea celei de-a doua părți a interviului realizat la Belgrad.

Sebastian Ghiță se află în Serbia, identificat de poliția locală după ce s-a identificat pe stradă, oprit pentru un control, cu acte false.


Preşedintele Comisiei de cultură din Camera Deputaţilor, deputatul PNL Gigel Ştirbu, i-a cerut joi directorului general interimar al TVR, Doina Gradea, să se prezinte la Comisie pentru a da explicații legate de difuzarea interviului cu fugarul Sebastian Ghiță.

Doina Gradea a fost chemată la Comisie în data de 20 martie.

Îți mulțumim că citești cursdeguvernare.
Abonează-te la newsletter aici.

Dorina Rusu, membru al Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA), a anunțat și ea că va sesiza instituția în care lucrează, considerând că difuzarea simultană de către cele patru televiziuni a interviului face parte dintr-o „mare operaţiune de manipulare”.

Ea a precizat că cel mai grav i se pare că interviul a fost difuzat şi de televiziunea publică și a acuzat că actuala conducere a TVR pare să considere că postul național o televiune de partid, nu o televiziune publică.

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

   ”Nu știm ce și unde vom fi atunci: dar timp de 25 de ani, această publicație trimestrială (format A4, peste 200 de pagini într-o realizare premium)...

rrr