30 noiembrie, 2019

(FOTO: În organizarea EURO 2020 excelăm cu siguranță la un singur capitol: luminițe)

Preşedintele FRF, Răzvan Burleanu, a anunţat vineri că propunerile oficiale pentru antrenamentele echipelor naţionale care vor juca la Bucureşti în cadrul EURO 2020 sunt bazele sportive de la Mogoşoaia, Berceni şi Voluntari, şi nu stadioanele Ghencea, Arcul de Triumf şi Giulești din Capitală, aflate încă în construcţie și cu minime șanse să fie finalizate la timp, la standardele solicitate de forul european.

Mai mult, Răzvan Burleanu, transmite DigiSport, a afirmat că nu crede că până la începerea competiției europene, în cadrul căreia România va găzdui mai multe meciuri, calea ferată care va lega Aeroportul Otopeni de Bucureşti va fi gata şi a spus că Primăria Capitalei ia în considerare achiziţionarea unor autobuze noi pentru transferul suporterilor străini.

”Ne concentrăm acum pe Arena Naţională, dar lucrăm şi pe planul de mobilitate, pentru că se ştiu ultimele veşti despre calea ferată, care nu cred că va putea fi gata la termen. Dar suntem deja pregătiţi împreună cu Primăria Capitalei ca să putem asigura transferul tuturor spectatorilor de la cele două aeroporturi, Otopeni şi Băneasa.


Se va lua în considerare achiziţia unor autobuze noi de către Primăria Capitalei astfel încât suporterii să ajungă cât mai repede la stadion, dar şi în centrul Bucureştiului, pentru că Piaţa Constituţiei va găzdui cel mai mare fan zone care a fost organizat vreodată.”, a declarat președintele Federației Române de Fotbal.

Construcția căii ferate dintre Gara de Nord și Aeroportul Otopeni este blocată, din 11 octombrie, prin decizie a instanței, de către miliardarul Ion Țiriac. Omul de afaceri, care reprezintă un grup de investitori, a reclamat că lucrările la proiect afectează propriile investiții din zonă.

Valoarea investiției în legătura rapidă pe cale ferată Otopeni – București este de  400 de milioane lei plus TVA. Contractul a fost semnat în 2018 la sediul Ministerului de Transporturi, în prezenţa lui Gică Popescu, consilier al prim-ministrului în acest acest proiect.

Înainte de proiectul căii ferate, guvernul a încercat să realizeze o legătură de metrou cu Aeroportul. Statul a ratat obținerea finanțării europene a întregului proiect, iar Metrorex nu a fost capabil să asigure că lucrările vor fi finalizate în timp util.


Cât despre stadioanele de antrenament, România s-a angajat să modernizeze 4 arene, dar birocrația și probleme juridice au făcut ca doar trei sanțiere să înceapă, abia în 2019.

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Victoria lui Donald Trump nu e doar cea pentru postul

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: