marți

5 iulie, 2022

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

2 martie, 2021

În primele două luni ale anului 2021, în România, au fost înmatriculate 12.901 autoturisme noi, în scădere cu 39,5% faţă de aceeaşi perioadă din 2020, potrivit datelor Direcţiei Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV), citate de Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA).

Și categoria automobilelor rulate a înregistrat un recul de 10,1%, până la 64.741 de unităţi.

În februarie 2021, au fost înmatriculate 8.590 autovehicule noi (autoturisme şi vehicule comerciale, autocare şi speciale), cu 18,9% mai puţine decât în luna similară din anul anterior: 6.897 au fost autoturisme noi, în scădere cu 21,9% față de februarie 2020.


În topul mărcilor celor mai căutate Dacia este de departe pe primul loc la autoturisme noi cu 2034 unități în pimele două luni (dar în scădere cu 64%), urmată de Ford cu 1.383, care și-a sporit numărul de înmatriculări cu  25,5% față de primele două luni din 2020.

La autoturisme rulate, Volkswagen se menține pe primul loc cu un număr de înmatriculări (mai mult decât dublu (15.986, -11,8%) decât următoarea clasată, Audi (6.533, -10,3%).

Îți mulțumim că citești cursdeguvernare.
Abonează-te la newsletter aici.

Înmatriculările de vehicule comerciale (LCV, HCV, Minibus şi Bus, precum şi vehiculele speciale) au scăzut cu 8% în primele două luni ale anului în curs, faţă de aceeaşi perioadă din 2020.

Motociclurile (motociclete, mopede şi ATV-uri) au consemnat, în februarie, o scădere de 6,7% a înmatriculărilor pe un volum de 320 de unităţi, respectiv o diminuare de 0,7%, pe primele două luni din 2021 față de perioada similară din 2020.


Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

articole categorie

Citește și:

Consumatorii români aveau, la nivelul anului 2021, o paritate a puterii de cumpărare de 55,5% din media europeană, procent identic cu cel din 2020, cel mai redus de...

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: