miercuri

17 iulie, 2024

4 martie, 2022

Platforma digitală de comerț online Packeta România estimează anul acesta o reţea naţională de peste 1.000 de puncte pick-up şi o creștere cu 50% a numărului de magazine online partenere, scrie News.ro.

Estimarea de dezvoltare are loc pe fondul cererii mari de locaţii de proximitate, de unde clienţii magazinelor online partenere Packeta România îşi pot ridica produsele.

”Packeta România, sucursala locală a Packeta Group, platformă digitală globală pentru comerţul online şi compania cu cea mai mare reţea de puncte pick-up din Europa Centrală şi de Est, îşi propune pentru acest an o creştere semnificativă a numărului de puncte pick-up.


 Astfel, la finalul anului, Packeta România estimează o reţea naţională de peste 1.000 de puncte pick-up, în creştere de la 500 de astfel de locaţii la sfârşitul lui 2021. Estimarea de creştere are loc pe fondul cererii mari de locaţii de proximitate, de unde clienţii magazinelor online partenere Packeta România îşi pot ridica produsele”, anunţă compania.

Totodată, compania îşi propune în 2022 şi o creştere cu până la 50% a numărului de magazine online partenere.

„În acest moment colaborăm cu peste 1.000 de magazine online şi selleri persoane juridice. Partenerii noştri şi-au dat seama de beneficiile colaborării cu Packeta România şi de avantajele pe care le aduce acest serviciu alternativ de livrare care devine din ce în ce mai popular în România”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Packeta România, menţionând că unul dintre obiectivele companiei din acest an vizează consolidarea prezenţei cu puncte pick-up în oraşele mari şi extinderea reţelei şi în restul localităţilor cu peste 20.000 de locuitori.

Alegerea locaţiilor pentru punctele pick-up ia în calcul sporirea rentabilităţii părţilor implicate, vadul pietonal, accesibilitatea uşoară în cadrul locaţiei, existenţa, în locaţie, a unei conexiuni la internet şi a unui computer, iar obiectul de activitate comercială al partenerului respectiv să se adreseze unui public cât mai larg.


”Adopţia serviciilor de livrare alternativă creşte în România. În medie, rata de adopţie în rândul clienţilor români  pentru livrare la puncte pick-up este de aproximativ 35% din totalul coletelor livrate şi continuă să crească, pe măsură ce, tot mai mulţi dintre aceştia, descoperă  avantajele în materie de costuri şi flexibilitate”, arată compania.

Packeta Group este prezent pe piaţa din România încă din 2017 și are o reţea extinsă de peste 10.000 de puncte pick-up proprii şi peste 2.160 de Z-Box-uri şi alte 92.000 de puncte pick-up partenere în toată Europa.

Anul trecut, Packeta a transportat mai mult de 73 de milioane de colete, ca urmare a colaborării cu peste 35.000 de magazine online şi selleri în toate cele 27 de ţări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, SUA, Elveţia, Liechtenstein, Emiratele Arabe Unite, Israel, Turcia şi Ucraina.

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: