joi

18 aprilie, 2024

1 martie, 2017

Ministerul Finanţelor a anunțat miercuri că a început o campanie de informare şi de verificare privind publicitatea înşelătoare şi publicitatea comparativă pe un eşantion de 447 de firme care comercializează produse alimentare, băuturi şi tutun.

Dacă se constată încălcări ale legislaţiei în domeniu vor fi aplicate sancțiuni, avertizeazp Finanțele.

Programul de verificare, precizează un comunicat al MFP, are ca scop informarea comercianţilor privind prevederile legale în domeniul publicităţii înşelătoare şi comparative şi a consecinţelor defavorabile ale acestora. De asemenea, sunt analizate mesajele campaniilor publicitare pe care aceste firme le derulează în mediul on-line, presa scrisă, panotaj stradal, broşuri, pliante etc. În cazul în care se constată încălcări ale legislaţiei în domeniu pot fi aplicate sancţiuni.


Acţiunile de informare şi verificare sunt realizate de reprezentanţi ai structurilor de specialitate din cadrul tuturor Direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice din ţară, iar în perioada următoare vor fi demarate informări şi verificări similare în următoarele domenii: comerţ cu amănuntul al produselor farmaceutice în magazine specializate, activităţi ale agenţiilor de turism şi comerţ cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse nealimentare.


Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Cu câteva luni înaintea de alegerile europarlamentare, sondajele arată că

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: