joi

25 aprilie, 2024

18 iunie, 2021

Începând cu anul viitor, Dania va avea un logo nou. Noua identitate vizuală este una pentru „o marcă modernă și mai digitală”, iar logo-ul exprimă „simplitate și robustețe”, iar emblema – soliditate, potrivit Automobile Dacia. Noua culoare de brand este un verde kaki – „o nuanță ce evocă apropierea de natură”.

Compania va scoate mașini și în alte noi culori: portocaliu, verde intens și culoarea teracotei.

Dacia va lansa, spre sfârșitul anului 2021, versiunea restilizată a lui Duster, în 2022 crossover-ul de șapte locuri care va înlocui modelul Logan MCV și peste cel mult 4 ani – Bigster, cel mai mare, sofisticat și scump model din gamă.


„Începând din iunie 2021, noua identitate de marcă va fi adoptată de diferitele canale de comunicare: online, publicitate, broșuri. Showroom-urile Dacia vor afișa treptat noua identitate de marcă începând din prima parte a anului 2022. În ceea ce privește gama de modele, aceasta va primi noul logotip și noua emblemă în cursul semestrului al doilea din 2022”, spun reprezentanții Dacia.

Noua emblemă și noul  logo

„Simbolurile acestei schimbări sunt reprezentate de noul logotip și de noua emblemă. Aceste două elemente au fost imaginate în cadrul echipei de Design, cu dorința de a exprima ceea ce este esențial mărcii Dacia”, spune compania.

Desenul literelor din logo „este în mod voit minimalist – litera „D” este un „C” inversat – exprimând vizual atât simplitatea cât și ingeniozitatea specifice mărcii. Aspectul geometric al logotipului creează impresia că succesiunea de litere care îl compun se află într-o mișcare specifică unui angrenaj mecanic”.

(Citiți și: „Record: Dacia a înregistrat în 4 ore peste 1.500 de comenzi pentru modelul Spring, peste vânzările de mașinile electrice din 2019”)

La rândul său, emblema este constituită din „literele „D” și „C” unite asemenea componentelor unui lanț, exprimând astfel soliditate și legătură. Noua emblemă va permite identificarea cu ușurință a mărcii, chiar de la distanță”.


„Întregul univers grafic este în mod deliberat simplificat, amintind faptul că Dacia este un brand care se concentrează asupra a ceea ce este esențial” – explică Automobile Dacia.

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Cu câteva luni înaintea de alegerile europarlamentare, sondajele arată că

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: