sâmbătă

2 iulie, 2022

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

21 martie, 2013

Ministrul Transporturilor Relu Fenechiu a anunţat joi managementul privat numit la CFR Călători, din care fac parte Valentin Dorobanţu, fostul director interimar, precum şi alte persoane care au avut funcţii de conducere la CFR, preşedintele CA fiind fostul consilier prezidenţial Alexandrina Gătej (foto).

Noul CEO al companiei este Valentin Dorobanţu, care a ocupat până în prezent funcţii de conducere în cadrul CFR Infrastructură, AFER şi CFR Călători.

Din Consiliul de Administraţie mai fac parte Dana Galben, care a ocupat funcţii de conducere la CFR Călători, CNADNR şi CFR SA, George Micu şi Claudiu Octavian Dumitrescu, ambii având de asemenea, în trecut, poziţii de conducere la companiile din domeniul feroviar.


Preşedintele CA este Corina Alexandrina Gătej, fost CEO al Unilever South Central Europe şi fost consilier prezidenţial.

„Am văzut la un moment dat în CV-ul dumneaei şi această perioadă, fericită sau nefericită, nu ştiu”, a răspuns ministrul Fenechiu, citat de MEDIAFAX.

Întrebat dacă printre obiectivele noului management vor figura şi disponibilizări, Fenechiu a spus că nu vrea să discute despre acest subiect până când nu vor fi analizate măsurile de eficientizare.

El a precizat că CFR Călători a înregistrat pierderi de 450 milioane lei la nivelul anului trecut.

Îți mulțumim că citești cursdeguvernare.
Abonează-te la newsletter aici.

Fenechiu a mai spus că i se pare important ca în Consiliile de Administraţie ale companiilor de stat să existe şi specialişti în domeniu.

Ministrul Transporturilor a arătat că membrii CA sunt persoane selectate în urma unui proces de recrutare, iar din lista scurtă el a ales persoanele anunţate joi.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

articole categorie

Citește și:

Consumatorii români aveau, la nivelul anului 2021, o paritate a puterii de cumpărare de 55,5% din media europeană, procent identic cu cel din 2020, cel mai redus de...

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: