miercuri

17 iulie, 2024

7 aprilie, 2022

Cu sprijinul Uniunii Europene, magiunul din prune Topoloveni a obţinut înregistrare internaţională, prin Decizia publicată în Jurnalul Oficial UE în data de 1 aprilie 2022 scrie Agerpres.

În urmă cu câţiva ani, tot cu susţinerea Uniunii Europene, marca magiun din prune Topoloveni a fost înregistrată în SUA şi în Canada, în sistemul Trade Mark, care îi oferă protecţie şi exclusivitate în utilizare.

Potrivit producătorului Sonimpex Topoloveni, în data de 7 aprilie 2011, magiunul din prune Topoloveni aducea în România prima Indicaţie Geografică Protejată. La 11 ani de la primirea Indicaţiei Geografice Protejate, magiunul din prune Topoloveni şi-a consolidat poziţia pe piaţa românească şi a ajuns în peste 20 de ţări din întreaga lume, prin mai multe programe de promovare.

„Aş spune că o mare parte din notorietatea actuală a magiunului din prune Topoloveni se datorează şi faptului că e un aliment sănătos, fără adaos de zahăr, fără E-uri, fără conservanţi şi fără aditivi.

Le amintesc şi cu această ocazie consumatorilor că brandul Topoloveni se confruntă de ani buni cu concurenţă neloială şi că nu toate produsele de la supermarket care au Topoloveni în nume ne aparţin. Pe etichetele produselor noastre scrie doar Topoloveni, fără alte cuvinte înaintea toponimului”, a declarat Bibiana Stanciulov, director general Sonimpex Topoloveni.

Calitatea magiunului din prune Topoloveni a fost reconfirmată prin încadrarea în categoria A pe scala Nutri-Score (categorie din care fac parte alimentele cu cel mai ridicat conţinut nutritiv) şi prin includerea magiunului în Registrul Naţional al Menţiunilor Nutriţionale şi de Sănătate.

În cei 11 ani de la primirea Indicaţiei Geografice Protejate şi înainte de acest moment, magiunul din prune Topoloveni a primit Codul de Operator NATO sau recenta plasare pe locul întâi în topul Taste Atlas al celor mai bine cotate conserve de fructe din lume.

Furnizor al Casei Regale a României, Sonimpex Topoloveni vinde pe piaţă exclusiv alimente funcţionale, fără adaos de zahăr, fără E-uri, fără conservanţi şi fără aditivi. Alte obiective importante ale companiei sunt să promoveze tradiţia culinară românească şi să susţină economia locală, achiziţionând exclusiv fructe şi legume româneşti.


Pentru anul acesta, traseul de promovare a magiunului din prune Topoloveni include Emiratele Arabe Unite, Vietnamul, Grecia şi, desigur, România.


Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: