luni

15 iulie, 2024

15 decembrie, 2021

Profitul net al grupului spaniol Inditex SA, deținătorul brandurilor Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home şi Massimo Dutti, a înregistrat, în primele nouă luni ale anului, o creștere de 273% față de anul trecut, ajungând la 2,5 miliarde euro, scrie Reuters citată de Agerpres.

Comparativ, în perioada februarie-octombrie 2020, cel mai mare retailer mondial de fashion a înregistrat un profit net de doar 671 milioane de euro, ca urmare a restricţiilor introduse la nivel mondial pentru a opri pandemia de Covid-19.

În pofida triplării profitului net în primele nouă luni ale exerciţiului financiar actual, care a început la 1 februarie, rezultatele Inditex sunt inferioare profitului net de 2,7 miliarde de euro înregistrat în aceeaşi perioadă a lui 2019.


Cu toate acestea, în 2021 Inditex a înregistrat o revenire solidă după criza pandemică în condiţiile în care vânzările sale în perioada februarie-octombrie s-au situat la 19,33 miliarde de euro, cu 37% mai mult decât cele 14,1 miliarde euro în perioada similară a anului trecut, dar sub cele de 19,8 miliarde de euro raportate în primele nouă luni din 2019. Inditex intenţionează să investească, în următorii trei ani, 900 de milioane de euro în fiecare an pentru a accelera strategia de a se concentra pe magazinele mari din zonele comerciale de prim rang şi pe afacerile online


Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: