vineri

19 aprilie, 2024

25 martie, 2022

Guvernul vrea să angajeze 67 de specialiști cu competențe digitale avansate pentru a monitoriza cloud-ul guvernamental și restul proiectelor de digitalizare, scrie Hotnews.

Potrivit Ordonanței de urgență publicate aseară în Monitorul Oficial, în cadrul Ministerului Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) se va înființa Grupul Operativ pentru implementarea și monitorizarea reformelor și investițiilor privind transformarea digitală a României, compus din 17 posturi.

„În acest Task Force care va funcționa în afara organigramei MCID vrem să recrutăm cei mai buni 17 specialiști cu competențe digitale avansate și competențe de management de proiect integrator în domeniul transformării digitale.

Mă aștept ca cei mai buni experți din mediul privat să accepte provocarea de a ni se alătura pentru implementarea cât mai rapidă și eficientă a activităților și proiectelor descrise în cadrul PNRR, Componenta 7 – Transformare digitală”, a declarant ministrul cercetării, Marcel Boloș.

Grupul Operativ (Task Force) pentru transformarea digitală a României va funcționa pe perioada de punere în aplicare a Planului Național de Redresare și Reziliență, din comisia de recrutare putând face parte și reprezentanții instituțiilor responsabile în implementarea Cloud-ului guvernamental, conform Ordonanței aprobate în ședința de Guvern.

Rolul acestei echipe de elită este să asigure implementarea investițiilor și reformelor din PNRR în ceea ce privește transformarea digitală a României urmărind în special trei priorități:

  • – monitorizarea punerii în aplicare a reformelor și a investițiilor legate de domeniul digital, cu accent pe proiectele-cheie,
  • – elaborarea de sisteme de management al performanței proiectelor în corelare cu obiective specifice ale pilonului digital,
  • – elaborarea și reglementarea cadrului normativ, metodologic și a procedurilor funcționale, operaționale și financiare.

În același timp, la nivelul Autorității pentru Digitalizarea României se va înființa Unitatea pentru Implementarea Programelor de Transformare Digitală (U.I.P.T.D.), care va include alți 50 de experți.

Personalul de specialitate care va face parte din această unitate va desfășura pe perioada derulării PNRR activități de sprijin pentru beneficiarii publici atât pentru implementarea proiectului de Cloud Guvernamental, cât și pentru sprijinul proiectelor de transformare digitală care sunt necesare pentru digitalizarea serviciilor publice din țară.

Ocuparea posturilor se face în baza unei proceduri interne de recrutare și selecție, aprobată prin decizia președintelui Autorității pentru Digitalizarea României.


Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Cu câteva luni înaintea de alegerile europarlamentare, sondajele arată că

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: