vineri

26 aprilie, 2024

4 ianuarie, 2011

Carnetele de muncă îşi încetează existenţa de la 01 ianuarie 2011 – anunţă, într-un comunicat, Ministerul Muncii. De la această data, evidenţa muncii se va realiza în format electronic  prin intermediul registrului general de evidenţă  a salariaţilor reglementat prin Hotărârea de guvern nr 161 din 2006.
 
Începând tot cu 01 ianuarie, nu se vor mai înregistra la inspectoratele teritoriale de muncă, contractele individuale de muncă. Acestea se vor înregistra în format electronic în registrului general de evidenţă  a salariaţilor.
 Totodată, nu se vor mai depune la inspectoratele teritoriale de muncă actele privind  executarea, modificarea, suspendarea şi încetarea contractelor individuale de muncă.



Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Cu câteva luni înaintea de alegerile europarlamentare, sondajele arată că

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: