miercuri

17 iulie, 2024

21 martie, 2022

De la începutul anului, startup-ul românesc Frisbo și-a extins operaţiunile în Marea Britanie, Spania, Italia şi Austria, scrie News.ro.

”Startup-ul românesc Frisbo, platforma de e-fulfillment cu cea mai mare prezenţă în Europa, care preia depozitarea, ambalarea şi livrarea comenzilor online, anunţă extinderea operaţiunilor în Marea Britanie, Spania, Italia şi Austria, în primele luni ale acestui an, facilitând astfel logistica magazinelor online din Europa care doresc să vândă pe aceste pieţe.

Pentru anul în curs, Frisbo vizează extinderea operaţiunilor în Benelux, Estonia, Lituania şi Finlanda şi estimează o dublare a cifrei de afaceri”, anunţă compania.


În prezent, Frisbo operează 25 de depozite în Marea Britanie, Austria, Spania, Italia, Germania, Cehia, Polonia, Slovacia, Ungaria, Republica Moldova, România, Bulgaria şi Chile, în care deservesc peste 200 de comercianţi online, integrându-se cu cele mai populare platforme de e-commerce şi marketplace-uri din regiune.

Frisbo oferă posibilitatea scalării internaţionale a magazinelor online, făcând accesibilă dezvoltarea pe alte pieţe atât printr-o reţea integrată de hale, dar şi prin posibilitatea de livrare „a doua zi” în 24 de ţări europene.

„Anul acesta, ne propunem să deschidem accesul către mai multe pieţe şi să le oferim clienţilor noştri posibilitatea să se extindă şi în ţări din afara Uniunii Europene, începând cu Marea Britanie. Astfel, cel mai probabil până la finalul lui 2022, vom opera în aproape toată Europa”, a declarat Bogdan Colceriu, fondator Frisbo.

Numărul de clienţi a crescut anul trecut cu 70%. În 2022, reprezentanţii Frisbo estimează o creştere considerabilă a numărului de clienţi, în contextul extinderii pe noi pieţe.


Printre clienţii din portofoliul Frisbo se numără companii precum reprezentantul oficial Xiaomi în România şi Ungaria, Bitdefender, Aosom, Morphy Richards, Meli Melo, I.D. Sarrieri sau Intercars.

Potrivit Frisbo, printre tendinţele estimate la nivel de piaţă în 2022 se numără modelul de vânzare direct către consumatorul final (D2C), astfel că un număr din ce în ce mai mare de companii vor externaliza acest serviciu către platformele de e-fulfillment.

Frisbo, platforma de e-fulfillment cu cea mai mare prezenţă în Europa, care preia depozitarea, ambalarea şi livrarea comenzilor online, a fost lansat în 2014. 

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: