duminică

3 iulie, 2022

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

10 septembrie, 2020

Asocierea dintre Orange România (lider) și firma Advanced Technologies SRL (terț) a semnat miercuri, cu Oficiul Național pentru Achiziții Centralizate (ONAC), Acordul-cadru pentru livrarea tabletelor destinate elevilor din categorii vulnerabile. Este vorba despre 83.000 de tablete, adică doar trei din cele nouă loturi scoase la licitație.

Dispozitivele din aceste trei loturi, cu abonamente de internet 4G pe o durată de doi ani, vor ajunge în zone din Regiunea București-Ilfov, Regiunea Centru și Regiunea Sud.

Pentru celelalte șase loturi nu au fost declarați câștigătorii, deși luni începe anul școlar 2020 – 2021, iar multe dintre unități vor funcționa în scenariul hibrid, ce prevede participarea zilnică a tuturor preșcolarilor și elevilor din învățământul primar, a elevilor din clasele a VIII-a și a XII-a, și revenirea parțială (prin rotație de 1-2 săptămâni) a elevilor din celelalte clase de gimnaziu și liceu.


Acest scenariu este pentru localitățile cu o incidență de 1-3/1.000 locuitori.

La licitația pentru cele 250.000 de tablete nu au existat contestații.

Îți mulțumim că citești cursdeguvernare.
Abonează-te la newsletter aici.

Orange va livra tablete cu internet la un preț 498,9 de lei/bucată, costul maxim din caietul de sarcini fiind de 600 de lei. Nu se știe exact când vor ajunge aceste device-uri în școli, întrucât, scrie Hotnews, nu s-a semnat contractul propriu-zis, cel prin care se asumă afacerea.

Pentru celelalte șase loturi, adică două treimi din comanda Ministerului Educației, licitația se reia vineri, 11 septembrie și șansele ca dispozitivele să ajungă în școli la începerea cursurilor tind sunt aproape zero.


Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

articole categorie

Citește și:

Consumatorii români aveau, la nivelul anului 2021, o paritate a puterii de cumpărare de 55,5% din media europeană, procent identic cu cel din 2020, cel mai redus de...

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: