sâmbătă

27 aprilie, 2024

3 ianuarie, 2014

Dacia a urcat pe locul cinci în topul mărcilor de pe piaţa franceză, în 2013, după ce vânzările în această ţară au crescut cu 11%, ajungând la 5% din piaţa locală, arată un comunicat Renault.

Dacia a avut în 2013 cea mai mare creştere înregistrată de orice marcă de pe piaţa franceză, graţie unei creşteri a vânzărilor de 11%, potrivit Agerpres.

În prezent Dacia este a cincea marcă de pe piaţa din Franţa cu o cotă de peste 5%, graţie reînnoirii cu succes a gamei de produse cu noul Sandero, Logan MCV, noul Duster şi Dokker. Un număr de 93.803 autovehicule de pasageri şi autoutilitare marca Dacia au fost vândute în 2013 pe piaţa franceză, dintre care 10.332 numai în luna decembrie.


„Suntem foarte mulţumiţi de vânzările noastre în 2013 care permit grupului Renault să amortizeze impactul scăderii pieţei auto franceze. Această performanţă, în linie cu aşteptările noastre, a fost determinat de succesele noilor noastre modele şi de creştere înregistrată de marca Dacia”, a declarat vice-preşedintele Renault, Bernard Cambier.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit în opt ani un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.


Articole recomandate:

Etichete: , , ,

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Retragerea doctorului Cîrstoiu din cursa pentru primăria Capitalei arată nu

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: