marți

19 martie, 2024

18 septembrie, 2019

Bolt, cea mai mare platformă europeană de transport la cerere, anunță că va transforma cursele efectuate prin intermediul aplicației sale în Europa în călătorii neutre din punct de vedere al emisiilor de dioxid de carbon.

Această inițiativă, anunță un comunicat al companiei, este parte a unei strategii de mediu mai extinse a Bolt, denumită Green Plan.

Inițiativa de neutralizare a amprentei de dioxid de carbon presupune o investiție de peste 10 milioane de euro până în 2025. Această inițiativă va transforma Bolt în cea mai mare platformă de ride-hailing din Europa care se angajează în mod voluntar să neutralizeze amprenta de dioxid de carbon generată de cursele sale.


Bolt va neutraliza amprenta de dioxid de carbon aferentă curselor efectuate în Armenia, Austria, Azerbaijan, Cehia, Croația, Cipru, Estonia, Finlanda, Franța, Georgia, Kazahstan, Lituania, Letonia, Malta, Marea Britanie, Polonia, Portugalia, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Suedia, Ucraina și Ungaria.

Inițiativa Green plan include o serie de obiective privind protecția mediului:

  • Să reducă amprenta de dioxid de carbon a Bolt în sectorul european de transport cu cel puțin 5 milioane de tone până în 2025.
  • Să reducă emisiile de dioxid de carbon la nivel european prin introducerea mai multor tipuri de călătorii prietenoase cu mediul, dintre care pasagerii pot alege, și să reducă amprenta de dioxid de carbon a birourilor Bolt la nivel global în 2020.
  • Să creeze orașe mai verzi prin introducerea trotinetelor electrice în mai multe orașe și prin introducerea pentru pasageri a opțiunii de a dona și sprijini diferite inițiative ecologice direct din aplicație.

Markus Villig, CEO și fondator al Bolt: “Astăzi, transportul rutier generează circa 20% din totalul emisiilor de gaze cu efect de seră din Europa. Cum Bolt este parte a acestui ecosistem, trebuie să ne asumăm responsabilitatea de a găsi soluții. Lucrăm permanent pentru a accelera trecerea către vehicule utilizate în comun și în mod eficient – mașini electrice, biciclete, trotinete electrice și alte tipuri de vehicule care încă nu există. Totodată, trebuie să acceptăm că ritmul de tranziție actual nu este suficient de rapid. Așadar, în timp ce ne concentrăm pe reducerea emisiilor de dioxid de carbon prin creșterea numărului de vehicule utilizate în comun și de vehicule electrice în orașele unde operăm, măsurile de reducere a amprentei de carbon au efect imediat și acționează ca un stimulent în interiorul companiei pentru a accelera tranziția.”


Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Economia României a suferit în ultimul deceniu unele dintre cele

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: