Chestiunea

Cele 6 bombe care au aruncat în aer deficitul pe ultima sută de metri

Deficitul de 4,4% din PIB, aprobat de guvern joi seară la ultima rectificare, este rezultatul unei construcții bugetare făcute în martie 2019 de către guvernul… Mai mult

28.11.2019

Interviu

Germania, în criza psihologică dintre post-naționalism și ”Germany-first”: interviu cu Jan Techau

Textul de mai jos e o scurtă înșurire de fragmente din interviul acordat CRONICILOR Curs de Guvernare de Jan Techau – directorul Programului Europa de… Mai mult

28.11.2019

Chestiunea

Starea Sănătății în UE 2019 / Problema României: Dependența de serviciile spitalicești, cauza principală a ineficienței sistemului

Cheltuielile pentru sănătate ale României au atins un minim istoric și sunt cele mai mici din UE, atât pe cap de locuitor, cât și ca… Mai mult

28.11.2019

Digital

Experiența finlandeză – mic curs de civilizare digitală. Ce ar fi trebuit să facă ANAF pentru informatizare, transparență, eficiență

România a ratat ocazia de a avea un sistem modern, informatizat, de colectare a taxelor, deși s-a bucurat atât de expertiză din partea Băncii Mondiale… Mai mult

28.11.2019

Cronicile

Boieng reduce producția avionului 737 MAX. Nu se așteaptă ca autoritatea aviatică americană să ridice curând interdicția de zbor

de Vladimir Ionescu , 6.4.2019

Boeing a anunţat vineri că va reduce producţia lunară de avioane 737 cu aproape 20%, majoritatea în varianta MAX, pentru că nu se așteaptă ca autoritatea aeronautică americană să ridice interdicția de zbor decisă în urma catastrofelor aviatice din Etiopia şi Indonezia.

Cele două prăbușiri ale Boeing 737 max au ucis 346 de oameni.

Producţia va fi redusă la 42 de avioane pe lună, de la 52, începând cu jumătatea lunii aprilie, a anunţat compania într-un comunicat citat de Reuters.

Oficialii Boeing cred că avionul 737 MAX ar putea fi consemnat cel puţin două luni.

Directorul general al Boeing, Dennis Muilenburg, a declarat vineri că Boeing ştie acum că un lanţ de evenimente a provocat ambele dezastre, veriga comună fiind activarea softului anti-blocare MCAS.

Boeing a precizat că nu va reduce numărul locurilor de muncă şi va lua măsuri să atenueze impactul financiar.

Board-ul companiei va înfiinţa o comisie care va analiza modul de proiectare şi de dezvoltare a avioanelor, a spus Muilenburg. Comisia ”va recomanda îmbunătăţurea politicilor şi procedurilor” pentru 737 MAX şi alte programe de construcţie de avioane.

Boeing susține că actualizarea software a 737 MAX face progrese, pentru a preveni alte accidente.
Acţiunile Boeing Co au scăzut cu circa 2% după închiderea tranzacţiilor de la bursa din New York. Un număr puţin peste 370 de avioane 737 MX sunt consemnate la sol, iar alte aproape 5.000 sunt comandate de către operatori aerieni.

Boeing are probleme de logistică pentru parcarea numărului tot mai mare de avioane şi este responsabilă şi de toate costurile de întreţinere, pentru că nu a mai putut să livreze aeronavele clienţilor, au declarat două persoane apropiate situaţiei.

Anterior, Boeing intenţiona să mărească producţia de avioane 737 MAX la 57 pe lună, începând din luna iunie.
Menţinerea avioanelor parcate fără să le livreze consumă bani în plus, prin creşterea inventarului.

Un furnizor al Boeing, Spirit Aerosystems Holdings, a anunţat că va continua să fabrice 52 de seturi complete de componente pentru 737 MAX pe lună, urmând să le stocheze. Acţiunile Spirit Aerosystems au scăzut cu 3,5%.

Preşedintele Comisiei pentru Siguranţa Transporturilor Naţionale (NTSB) din SUA, Robert Sumwalt, a declarat că investigatorii americani au primit date brute referitoare la zborul 302 al Ethiopian Airlines de îndată ce au fost citite în Franţa. El a adăugat că raportul preliminar privind acest zbor ”a fost foarte amănunţit şi bine realizat”.

Fostul preşedinte al NTSB, Christopher Hart, numit de către Administraţia Federală pentru Aviaţie să conducă o echipă internaţională de evaluare a siguranţei 737 MAX, a declarat vineri că evaluarea, care va începe luni, ar putea dura aproximativ trei luni.

Mergeți în homepage ›

Publicat la data de 6.4.2019

Lăsați un comentariu


Stiri

Convenție Națională PLUS/ Sunt aleși președintele și coordonatorii regionali

Vladimir Ionescu

Membrii PLUS aleg, în cadrul Convenției Naționale Extraordinare care are loc sâmbătă și duminică, președintele formațiunii, membrii Comisiei Naționale de Integritate de Arbitraj, membrii Comisiei… Mai mult

Stiri

Avocatul Poporului sesizează CCR: Numirea unor procurori în DNA fără specializare în fapte de corupție restrânge dreptul la un proces echitabil

Vladimir Ionescu

Avocatul Poporului, Renate Weber, consideră că la DNA ar trebui să fie angajați doar procurori cu specializare în fapte de corupție. Instituția a ridicat la… Mai mult

Stiri

Jandarmeria a desecretizat convorbirile radio din 10 august 2018

Razvan Diaconu

Jandarmeria a desecretizat comunicaţiile din seara protestelor de pe 10 august 2018, a anunţat ministrul Afacerilor Interne, Marcel Vela, sâmbătă, precizând că acestea vor ajunge… Mai mult

Europa

Germania, Franța și Marea Britanie acuză Iranul de dezvoltarea unor rachete balistice capabile să transporte arme nucleare

Iulian Soare

Germania, Franța și Marea Britanie cer secretarului general al ONU să informeze Consiliul cu privire la faptul că Iranul dezvoltă “rachete balistice cu capacitate nucleară”,… Mai mult

Stiri

Guvernul modifică 3 legi prin asumarea răspunderii. Lista și calendarul

Vladimir Ionescu

Premierul Ludovic Orban a anunțat că executivul își va asuma răspunderea pe Legea plafoanelor bugetare precum și pe prorogarea unor termene prevăzute în Legile justiției,… Mai mult

Stiri

Experți Deloitte: Ține România pasul în competiția pentru atragerea de investiții în industria auto?

Vladimir Ionescu

Industria auto, unul dintre pilonii economiei românești și unul dintre cei mai mari angajatori din economia locală ”frânează” în fața noilor provocări. Pe de o… Mai mult

Stiri

Ţările petroliere ezită privind amploarea reducerii producţiei. Piaţa neîncrezătoare reduce preţul

Adrian N Ionescu

Prețul petrolului scădea, vineri la prânz, din cauza neîncrederii pieţei privind soliditatea angajamentului ţărilor mari producătoare de petrol de a reduce producţia, măsură necesară tocmai… Mai mult