sâmbătă

20 iulie, 2024

23 noiembrie, 2021

Uniqa Asigurări şi Uniqa Asigurări de viaţă au obţinut un profit net cumulat de 3,8 milioane de euro, în primele 9 luni ale anului, scrie Agerpres.

Pe segmentul de asigurări non-auto, rezultatele la finalul primelor 9 luni ale acestui an indică o creştere de 9 puncte procentuale faţă de acelaşi interval de referinţă din 2020, principalii contributori fiind asigurările de locuinţă şi bunuri, pe segmentul retail şi cele de incendiu, pe segmentul corporate.

În ceea ce priveşte asigurările auto, Uniqa a încheiat primele nouă luni din 2021 cu un nivel al vânzărilor RCA situat peste cel din aceeaşi perioadă a anului anterior, rezultatul fiind influenţat de provocările şi volatilitatea generate de actualul context al pieţei pe acest segment.


În zona asigurărilor CASCO, vânzările Uniqa pe acest segment s-au situat la un nivel apropiat de cel înregistrat în acelaşi interval din 2020.

„Avem o direcţie strategică constantă, concentrându-ne pe dezvoltarea segmentelor de asigurări non-auto. Acest aspect este reflectat de rezultatele înregistrate de Uniqa la finalul primelor nouă luni ale acestui an, dar şi de actuala structură a portofoliului companiei, în cadrul căreia segmentele de asigurări non-auto câştigă tot mai mult teren, ajungând, în prezent, la o pondere de aproximativ 50%.

Uniqa continuă să îşi dezvolte activitatea în mod durabil, bazându-se pe soliditate financiară, standarde ferme pentru un business responsabil şi obiective clare în ceea ce priveşte calitatea experienţei oferită clienţilor şi partenerilor”, a declarat Paul Cazacu, CEO Uniqa Asigurări.

Potrivit comunicatului, asigurările de viaţă au continuat creşterea de două cifre procentuale în trimestrul trei din 2021, susţinută, în principal, de segmentul bancassurance, înregistrând un avans de 44% în ceea ce priveşte volumul de vânzări, comparativ cu primele 9 luni din 2020.

Produsele de asigurare cu primă unică au avut cea mai importantă contribuţie la rezultatele Uniqa în zona asigurărilor de viaţă, cu un volum al vânzărilor aproape dublu faţă de cel înregistrat în aceeaşi perioadă a anului trecut. Totodată, produsele de asigurare de viaţă tradiţionale au susţinut, mai departe, rezultatele companiei, situându-se, la finalul primelor nouă luni din 2021, cu 14,6% peste nivelul din aceeaşi perioadă a anului anterior.


Rezultatele primelor nouă luni din 2021 indică un volum total al primelor brute subscrise de cele două companii Uniqa situat la nivelul de 78,2 milioane euro, conform IFRS, în creştere cu 11,3% faţă de rezultatul înregistrat în aceeaşi perioadă a anului trecut.

Top 3 al celor mai importante daune plătite de Uniqa în primele 9 luni din 2021 a totalizat despăgubiri în valoare de 4,8 milioane euro, acoperind riscurile de incendiu, avarii accidentale/pierdere de profit pentru activităţi din industriile de retail, bricolaj, energetică etc. Profitul net total al celor două companii Uniqa la finalul primelor nouă luni din 2021 a fost de 3,8 milioane euro, conform IFRS.

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Sâmbătă seară ne-a trecut tuturor – nu numai lui Donald

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: