marți

16 aprilie, 2024

8 ianuarie, 2021

VW ID.3 și Renault Zoe

Vânzările de mașini electrice din Germania au crescut de trei ori în 2020, până la mai mult de 194.000 de unități, potrivit autorității de supravehere a traficului, KBA.

„E-mobilitatea a ajuns o caracteristică principală a societății”, a declarat președintele KBA, Richard Damm, citat de Reuters.

Vehiculele cu propulsie electrică totală sau parțială au atins o cotă de piață de 22%, în ultimul trimestru al anului 2020, și astfel devine realizabil obiectivul guvernamental ca în Germania să se înregistreze 7-10 milioane de vehicule electrice înregistrate în Germania până în anul 2030, a adăugat Richard Damm.


Germania a lansat un program substanțial de subvenționare a achizițiilor de mașini electrice și hibrid, anul trecut.

Totalul mașinilor electrice și hibride noi înmatriculate în Germania este de aproape 395.000 de vehicule noi electrificate (electrice și hibride).

Cea mai vândută marcă pe acest segment a fost VW, cu 17,4%, urmată de Mercedes și Audi (9,0% / + 607,9%). Din totalul de peste 194.000 de mașini electrice, Volkswagen are cea mai mare pondere (23,8%), urmată de Renault (16,2%) și Tesla (8,6%), potrivit statisticilor KBA citate de Green Car Congress.

Principalele modele cde mașini electrice vândute în Germania au fost VW ID.3, lansat în luna septembrie, Renault Zoe, un model cu tradiție deja pe aceste segment, și Tesla Model 3. Renault pregătește și lansarea modelșului Dacia Spring.


 

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: