sâmbătă

2 iulie, 2022

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

11 octombrie, 2019

Valoarea brandului României a scăzut cu 3% în 2019, până la 216 miliarde dolari, deși scorul a crescut de la 59, până la 62,7 de puncte din 100, și ratingul de la A la A+, potrivit raportului Brand Finance emis vineri.

Produsul Intern Brut al României este estimat la circa 230 de miliarde de dolari.

România a coborât 4 poziții până pe locul 47 în Topul pe 2019 al celor mai valoroase 100 de branduri de țară realizat de Brand Finance.


Polonia este pe 22 (ca și în 2018), Cehia pe 35 (33), Ungaria pe 52 (52), iar Bulgaria pe 67 (68).

Evaluarea Brand Finance se bazează pe performanța din trei capitole cheie: bunuri și servicii, investiții și societate.

Un raport din iunie al Brand Finance plasa Dacia Automobile pe primul loc în topul celor mai valoroase branduri românești (1,32 miliarde de euro), urmată de eMAG, Dedeman, OMV Petrom și Banca Transilvania.

Îți mulțumim că citești cursdeguvernare.
Abonează-te la newsletter aici.

Cele mai valoroase branduri de țară ale lumii sunt SUA (+ 7,2% față de 2018, până la 27. 751 mld. dolari), China (+ 40%, 19.486 mld. dolari), Germania (- 5,7%, 4.855 mld. dolari), Japonia (+26%, 4.533 mld. dolari) și Marea Britanie (+2,7%, 3.851 mld. dolari).

Brand Finance este o companie de evaluare a brandurilor, cu sediul în Londra, înființată în 1996.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

articole categorie

Citește și:

Consumatorii români aveau, la nivelul anului 2021, o paritate a puterii de cumpărare de 55,5% din media europeană, procent identic cu cel din 2020, cel mai redus de...

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: