fbpx

La obiect

Valul 4 ante portas: la ce se așteaptă autoritățile și experții și ce măsuri pregătesc

Peste o săptămână începe noul an școlar, pe fondul unei rate de vaccinare anti-Covid de numai 35% din populația adultă, în condițiile în care valul… Mai mult

07.09.2021

Digital

Digitalizarea Sănătății a pornit din Vest: 3 județe au cloud comun și caută soluții eHealth

Trei Direcții Județene de Sănătate Publică din vestul țării – Arad, Timiș și Hunedoara – au reușit în 30 de zile, cu ajutorul STS, să… Mai mult

07.09.2021

Evenimentul

Miniștrii USR-PLUS și-au anunțat demisiile – guvernul Cîțu s-a rupt sub privirile președintelui Iohannis

Miniștrii USR PLUS au anunțat luni seară, cu demisiile în mâini, decizia de a se retrage din Guvernul Cîțu, mișcarea fiind aprobată de Biroul Politic… Mai mult

06.09.2021

La obiect

Creșterea comerțului se stabilizează – rămâne discrepanța severă față de evoluția PIB

Vânzările cu amănuntul (fără autovehicule și motociclete) au înregistrat în luna iulie 2021 o creștere de 6,1% pe seria brută față de luna precedentă, potrivit… Mai mult

06.09.2021

Valoarea brandului România a scăzut până la 216 miliarde de dolari, locul 47 în Top 100 Brand Finance

de Adrian N Ionescu , 11.10.2019

Valoarea brandului României a scăzut cu 3% în 2019, până la 216 miliarde dolari, deși scorul a crescut de la 59, până la 62,7 de puncte din 100, și ratingul de la A la A+, potrivit raportului Brand Finance emis vineri.

Produsul Intern Brut al României este estimat la circa 230 de miliarde de dolari.

România a coborât 4 poziții până pe locul 47 în Topul pe 2019 al celor mai valoroase 100 de branduri de țară realizat de Brand Finance.

Polonia este pe 22 (ca și în 2018), Cehia pe 35 (33), Ungaria pe 52 (52), iar Bulgaria pe 67 (68).

Evaluarea Brand Finance se bazează pe performanța din trei capitole cheie: bunuri și servicii, investiții și societate.

Un raport din iunie al Brand Finance plasa Dacia Automobile pe primul loc în topul celor mai valoroase branduri românești (1,32 miliarde de euro), urmată de eMAG, Dedeman, OMV Petrom și Banca Transilvania.

Cele mai valoroase branduri de țară ale lumii sunt SUA (+ 7,2% față de 2018, până la 27. 751 mld. dolari), China (+ 40%, 19.486 mld. dolari), Germania (- 5,7%, 4.855 mld. dolari), Japonia (+26%, 4.533 mld. dolari) și Marea Britanie (+2,7%, 3.851 mld. dolari).

Brand Finance este o companie de evaluare a brandurilor, cu sediul în Londra, înființată în 1996.

Mergeți în homepage ›

Publicat la data de 11.10.2019

Lăsați un comentariu


Stiri

Radu Comșa, expert în politici de sănătate: Avem nevoie de o politică care să urmărească atât păstrarea accesului la inovație dar și eficiența cheltuielilor

Victor Bratu

 Radu Comșa, expert consultant în politici de sănătate, îndeamnă decidenții să se gândească la o politică integrată a compensării medicamentelor pentru că, într-un an-doi,… Mai mult

Just Business

Prima consultare publică privind utilizarea Inteligenţei Artificiale, iniţiată de Autoritatea pentru Digitalizarea României

Vladimir Ionescu

Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR) anunță demararea consultării publice privind noilor reguli ce vor guverna modul în care cetăţenii şi companiile din UE utilizează tehnologiile… Mai mult

Stiri

Angajații din Educație vor da în judecată statul dacă vor plăti testarea: “Nu decontăm eșecul vaccinării”

Mariana Bechir

Sindicaliștii din Educație amenință guvernanții cu acționarea în instanță, dacă lucrătorii nevaccinați din acest domeniu vor fi obligați să se testeze periodic, pe banii lor.… Mai mult

Europa

Comisia lansează HERA, Autoritatea europeană pentru pregătire și răspuns în caz de urgență sanitară

Razvan Diaconu

Comisia Europeană a lansat joi Autoritatea europeană pentru pregătire și răspuns în caz de urgență sanitară (HERA), înființată cu scopul de a preveni, a detecta… Mai mult

Stiri

Vass Levente, secretar de stat la Ministerul Sănătății: Cu un minister slăbit e greu să ai strategii fără susținere politică transpartinic

Vladimir Ionescu

 Vass Levente, secretar de stat la Ministerul Sănătății, afirmă că România nu are o strategie clară, pe termen lung, în ceea ce privește domeniul… Mai mult

Stiri

„Să ne păstrăm calmul” – Bogdan Chirițoiu, Consiliul Concurenței, despre plafonarea prețurilor la energie

Adrian N Ionescu

Autorităţile trebuie să ia măsuri care au sens economic, prin care să fie ajutaţi doar consumatorii care au nevoie. Măsuri cum este cea a plafonării… Mai mult

Stiri

Legea consumatorului vulnerabil a fost promulgată

Razvan Diaconu

Administrația Prezidențială a anunțat că președintele Iohannis a promulgat joi Legea privind stabilirea măsurilor de protecție socială pentru consumatorul vulnerabil de energie. Legea, votată de… Mai mult