sâmbătă

25 iunie, 2022

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

9 ianuarie, 2018

Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti (CNAB) a înregistrat în 2017, pe aeroporturile Otopeni şi Băneasa, un număr record de pasageri: 12,84 milioane, cu 16, 8% mai mult decât în 2016, depăşind media europeană, se arată într-un comunicat transmis marţi de companie.

Veniturile totale au fost de 1,08 miliarde de lei, cu 8,3% mai mult faţă de 2016, şi un profit brut de 389,7 milioane de lei, cu 45% mai mult faţă de anul precedent.

Pe cele două aeroportuir au avut loc 130.000 de aterizări şi decolări, cu 7,7 % mai mult faţă de 2016.


„Rezultatele pe care le-am obţinut în anul 2017, atât din punct de vedere al creşterii traficului aerian, cât şi din punct de vedere al îmbunătăţirii parametrilor financiari ai CNAB, sunt efectele noii abordări manageriale, orientate către atragerea de noi companii aeriene, extinderea numărului de rute operate de la Bucureşti, creşterea frecvenţelor de operare pe rutele existente şi, nu în ultimul rând, către optimizarea calităţii şi siguranţei infrastructurii aeroportuare”, a precizat Bogdan Mîndrescu, directorul general al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti.

De altfel, Românias-a numărat în 2016, alături de Bulgaria şi Cipru, în primele trei state cu cele mai mari creşteri ale numărului de pasageri transportaţi pe aeroporturi, potrivit Eurostat.

Îți mulțumim că citești cursdeguvernare.
Abonează-te la newsletter aici.

Cele mai mari creşteri ale pasagerilor transportaţi au fost înregistrate în Bulgaria (22,5%), România (20,5%), Cipru (18,1%) şi Ungaria (14,1%), anul trecut.

Aeroportul Henri Coandă din Bucureşti a fost tranzitat de 10,97 milioane de pasageri în 2016, cu 18,4% mai mulţi decât anul anterior.


Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pocket

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.

articole categorie

Citește și:

Consumatorii români aveau, la nivelul anului 2021, o paritate a puterii de cumpărare de 55,5% din media europeană, procent identic cu cel din 2020, cel mai redus de...

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: