vineri

19 iulie, 2024

19 octombrie, 2021

Platforma suedeză de streaming audio  Spotify vrea să îşi crească veniturile generate de pe urma clienţilor neplătitori, așa că intenționează să angajeze câteva sute de oameni specializați în vânzări de publicitate.

Spotify nu a înregistrat niciodată un profit net anual, în pofida succesului său pe piaţa de muzică online. Anul trecut, pierderile Spotify s-au triplat, ajungând la 581 milioane de euro.

În primele trei luni ale acestui an, Spotify a înregistrat un profit net de 23 milioane de euro şi venituri de 2,15 miliarde euro, din care  90% a provenit de la abonaţi şi doar 10% din publicitate.


„Ne vom creşte forţa de muncă în domeniul marketingului cu peste 70% în Europa, Australia şi Canada şi asta de la o bază de plecare care şi aşa este una consistentă”, a declarat Lee Brown, director de advertising la Spotify.

„Investim în operaţiunile noastre de advertising. În ceea ce priveşte strategia pe termen lung, cred că zilele în care publicitatea reprezenta mai puţin de 10% din veniturile noastre totale s-au terminat”, a adăugat Lee Brown.

Spotify, o companie care generează venituri de pe urma abonamentelor plătite şi prin diseminarea de mesaje publicitare către utilizatorii non-plătitori, a înregistrat o relansare a operaţiunilor sale de advertising în acest an.

Dintre cei 365 de milioane de utilizatori activi lunari ai Spotify, 210 milioane sunt non-plătitori şi aceştia aduc aproximativ 12% din veniturile totale ale platformei.


În ultimii ani, Spotify a investit puternic în podcasturi. În trimestrul al doilea al acestui an, Spotify oferea 2,9 milioane de podcasturi, cu 12% mai mult decât în primul trimestru al acestui an, ceea ce a ajutat la creşterea veniturilor din publicitatePodcasturile aduc mai mulţi utilizatori şi alocă  mai mult timp difuzării reclamelor.

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Sâmbătă seară ne-a trecut tuturor – nu numai lui Donald

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: